1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet kan het nog gekker regen en internet stort in

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door grensstreek, 10 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ben bang dat ik met bellen niet ver kom probleem speeld al een lange tijd en steeds bij regen ook een paar deuren van me af zelfde probleem ze hebben een paar maanden terug gas kabel vervangen hadden ze beter niet kunnen doen.
    Want nu zit ik met de ramp dat de groene kabel niet normaal meer doet.
     
  2. Dus dan zou je eventueel er een blokstoring van kunnen maken, echter zal je je buren ook moeten laten bellen. Meer klachten, dan pas doen ze iets sneller. Het systeem bij Ziggo is helaas niet zo effectief dat klachten gebundeld worden op adres en dergelijke.
     
  3. Een monteur is hier toen op een donderdag middag geweest die beste man kreeg de hele buurt op zich af dat ze allemaal een klacht in hebben gediend maar gaat nog niet zo snel dat het zich oplost want probleem komt steeds terug bij regen.


     
  4. Troost je dat het straks een constant probleem wordt en niet alleen bij regen voorkomt. De kabel zal wel stuk zijn onder de grond (misschien ontstaan toen die gasleiding vervangen werd) en bij regen loopt er water in de kabel. Dat zuigt heerlijk naar binnen en zal de kabel over een steeds grotere lengte laten oxideren waardoor je signaalverlies krijgt. Hoe langer men wacht met vervangen, hoe meer kabel er vervangen moet worden later.

    Heeft die monteur dit probleem doorgegeven en is het wachten nu op een aannemer die dit komt doen ??
     
  5. Niet om die beste monteur af te vallen, maar persoonlijk denk ik dat hij bij de volgende afspraak dat probleem alweer vergeten is. Daarom blijf ik zeggen, laat iedereen bellen! Heeft hier vorig jaar ook geholpen met de grote storing die de regio De Beemster / Graft-De Rijp besloeg. Daar weet Migroen ook nog wel alles van. Er was zogenaamd niets aan de hand, totdat iedereen ging bellen.
     
  6. Dit is door monteur door gegeven ze wilde nog de zelfde avond een oplossing zoeken maar waar de oplossing is gebleven?
    Ik weet het niet maar als het zo door gaat is er straks geen tv geen internet en geen telefonie meer.

    De monteur die het probleem heeft gevonden heeft dit door gegeven waar ik bij was dus ziggo is wel degelijk op de hoogte.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2009
  7. Tsja sorry, maar na een maand had ik er persoonlijk wat meer druk achter gezet. Het is bekend dat Ziggo niet altijd even snel is en er gelijk maar vanuit gaan dat het doorgegeven is en dat het dan opgelost wordt... nee. Maar goed, dat is persoonsgebonden. Ik wens je veel sterkte.
     
  8. Ik heb daar naar ook contact gehad met ziggo alleen die zeggen ze wachten op de gemeente voor toestemming om te graven.

     
  9. Die info had je nog niet gegeven ;)

    Vreemd allemaal, maar goed, nogmaals... sterkte!
     
  10. Dank je wel maar denk bij me zelf waarom moet men zo lang wachten men weet wat er aan de hand is bij ziggo.

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina