1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet kan het nog gekker regen en internet stort in

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door grensstreek, 10 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. [​IMG]

    Heb je alles in een extra haal je nog geen 1 mbit snelheid en dit tijdens een regen bui mijn vraag nu is dit normaal.
    Het lijkt er niet meer op
     
  2. Lijkt op een verzopen kabel:-)
     
  3. Komt meer voor. Een beschadigde kabel die vocht doorlaat zal de boosdoener zijn. Ziggo bellen!
     
  4. Inmiddels ziggo gebeld, en morgen komt de monteur, ze gaan eerst kijken in de kast, maar als ze verstanding zijn nemen ze groene kabel mee.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2009
  5. En weer stort het in wordt er een beetje :roll: van
     
  6. Weet je of die monteur al heeft gekeken? Is hier trouwens prachtig weer, het zit je niet mee...
     
  7. Hij heeft gekeken maar dat was goed volgens hem maar hij weet de oorzaak niet te vinden wel dat het niet klopt en vandaag maar weer met ziggo gebeld omdat het weer in stort en zij kunnen het modem amper nog bereiken dus al met al deze week is voor mij een week vol ellende om echt :roll: van te worden.
     
  8. Goede dag

    Als dik een maand zit ik met een groot probleem zo gauw het regent stort me internet in maar ook me tv signaal het gaat dus weer lekker in twenteland.
    Gelukkig weet ik dat de kabel buiten niet goed is maar wanneer wordt dit opgelost!!!!



    [​IMG]

    Vandaag een gehad kabel door meten schiet de niks mee op gaat lekker bij ziggo denk dat ik de media er maar bij ga halen.



    Update 9 juli 2009

    Van morgen monteur geweest er is een probleem en de wordt aan gewerkt en ze vermoeden de kabel voor bij me huis dus dit wordt vervolgd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jul 2009
  9. Klinkt naar een defecte Ziggo-kabel waar het water in komt. Kan je weinig anders aan doen dan de technische dienst bellen (0900-1884, optie 2 en daarna 1), wellicht na het informeren bij de buren of die hetzelfde probleem hebben. Dat is dan waarschijnlijk het geval, dan sta je ook wat sterker in je verhaal tegenover de TD.
     
  10. Heeft hij al gedaan een maand geleden.

    Dus inderdaad nog maar eens bellen, tot ze er ziek van worden...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina