1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Internet kan het nog gekker regen en internet stort in

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door grensstreek, 10 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. grensstreek

    grensstreek Forum Member

    Berichten:
    431
    [​IMG]

    Heb je alles in een extra haal je nog geen 1 mbit snelheid en dit tijdens een regen bui mijn vraag nu is dit normaal.
    Het lijkt er niet meer op
     
  2. Poupou

    Poupou Forum Member

    Berichten:
    1.605
    Lijkt op een verzopen kabel:-)
     
  3. thomas999

    thomas999 Forum Member

    Berichten:
    538
    Komt meer voor. Een beschadigde kabel die vocht doorlaat zal de boosdoener zijn. Ziggo bellen!
     
  4. grensstreek

    grensstreek Forum Member

    Berichten:
    431
    Inmiddels ziggo gebeld, en morgen komt de monteur, ze gaan eerst kijken in de kast, maar als ze verstanding zijn nemen ze groene kabel mee.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2009
  5. grensstreek

    grensstreek Forum Member

    Berichten:
    431
    En weer stort het in wordt er een beetje :roll: van
     
  6. Decibert

    Decibert Forum Member

    Berichten:
    907
    Weet je of die monteur al heeft gekeken? Is hier trouwens prachtig weer, het zit je niet mee...
     
  7. grensstreek

    grensstreek Forum Member

    Berichten:
    431
    Hij heeft gekeken maar dat was goed volgens hem maar hij weet de oorzaak niet te vinden wel dat het niet klopt en vandaag maar weer met ziggo gebeld omdat het weer in stort en zij kunnen het modem amper nog bereiken dus al met al deze week is voor mij een week vol ellende om echt :roll: van te worden.
     
  8. grensstreek

    grensstreek Forum Member

    Berichten:
    431
    Goede dag

    Als dik een maand zit ik met een groot probleem zo gauw het regent stort me internet in maar ook me tv signaal het gaat dus weer lekker in twenteland.
    Gelukkig weet ik dat de kabel buiten niet goed is maar wanneer wordt dit opgelost!!!!



    [​IMG]

    Vandaag een gehad kabel door meten schiet de niks mee op gaat lekker bij ziggo denk dat ik de media er maar bij ga halen.



    Update 9 juli 2009

    Van morgen monteur geweest er is een probleem en de wordt aan gewerkt en ze vermoeden de kabel voor bij me huis dus dit wordt vervolgd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jul 2009
  9. Decibert

    Decibert Forum Member

    Berichten:
    907
    Klinkt naar een defecte Ziggo-kabel waar het water in komt. Kan je weinig anders aan doen dan de technische dienst bellen (0900-1884, optie 2 en daarna 1), wellicht na het informeren bij de buren of die hetzelfde probleem hebben. Dat is dan waarschijnlijk het geval, dan sta je ook wat sterker in je verhaal tegenover de TD.
     
  10. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Heeft hij al gedaan een maand geleden.

    Dus inderdaad nog maar eens bellen, tot ze er ziek van worden...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina