1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen tv signaal meer

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door grensstreek, 9 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Goede middag

    Sinds vanmorgen viel mij modem uit en daar naar geen tv signaal meer is dit bij meer mensen in de wijk 7545 aan de hand.
     
  2. Ligt het niet aan het modem(defect of zo )?
     

  3. Als je modem uitvalt moet je nog wel TV hebben.

    @grensstreek,
    Zie zo bij de collega''s van de klantenservice niks over een groepsstoring in Enschede, zou als ik jouw was toch maar even bellen anders ben ik bang dat het zich niet vanzelf oplost.
     
  4. Inmiddels weer tv maar nu een nieuw probleem internet en telefoon vallen weg en tv met een lichter storing ziggo gebeld en jawel het gaat weer 5 dagen duren wat al sinds 4 juni loopt en vandaag kwam de regen bui geen tv meer en internet en telefoon weg naar de regen bui weer alles terug maar snelheid internet weg en mijn vermoeden is nu dat de groene kabel van ziggo een probleem heeft en dat denkt ook de persoon die ik aan de lijn had van ziggo en dat kan weer 5 werkdagen duren plus de ouwe opdracht van 4 juni dus donderdag een week min 2 dagen is vijf werkdagen wanneer worden de problemen is echt opgelost want het probleem internet loopt al lange.
    Dus al met al ik hoop dat het niet meer gaat regenen want dan heb ik niks en de woont nog iemand bij me die een alarm systeem gebruikt op de telefoonlijn inverband met gezondheids problemen die ik al aan heb gegeven bij ziggo.

    Tot zo ver mijn reactie en ik hoop dat ziggo er wat aan gaat doen aan de problemen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2009
  5. Hm is het niet zo dat Ziggo afraadt om zorgalarmen over hun netwerk te laten lopen? Andere alarmen geven doen ze wel, met dezelfde waarschuwing als KPN wat betreft betrouwbaarheid.
     
  6. Heb je wel eens van interpunctie gehoord?
     
  7. Ik wacht rustig af maar dat er een probleem is dat is wel duidelijk verder wacht ik wat ziggo gaat doen anders toch maar weer de media inschakelen.
     
  8. Dat ken ik wel maar als je steeds problemen hebt en er gebeurd maar niks dan ga je van zelf even het verhaal anders schrijven zonder punt en komma.
     
  9. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Sowieso wordt het afgeraden om een alarmsysteem (brand, inbraak, zorg, etc) via een modem te laten lopen.
    In geval van een stroomstoring houdt alles op.
    Direct op het isra-punt wordt altijd aangeraden. Verzekeringen eisen het ook in bepaalde gevallen.
     
  10. Het gaat hier om een noodzaak wat via een kasje naar de telefoonlijn loopt en is geschikt verklaard dit had ook op een andere provider z'n lijn gekund die de zelfde aansluiting heeft als ziggo.

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina