1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

HELP, Play knop werkt niet meer

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Theike, 9 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb het zelfde probleem maar het is sinds vier weken niet opgelost. Een of twee keer per week bel ik de helpdesk of stuur een eMail. Een of twee keer peer week leg ik het verhaal (als het afspeelknop verdwenen is hebt jij ook geen service area tijdens het provisioning ontvangen) elke week twee keer 40 minuten lang uit.

    In het einde naar 40 minuten
    * bevestigt elke ServiceMedewerker dat mijn smartcard volledig is geactiviert
    * identificeren zij elke keer het missen van de iTV 'area code' als oorzaak en zeggen dat dit door Ziggo op computersystemen/servers of routers opgelost moet worden
    * word ik elke keer gevraagd om NOG vijf tot tien dagen langer te wachten

    Ik heb nu een e-mail verzonden en gevraagd als ik de ontvanger teruggeven en het iTVabonnement annuleren kon. Helaas ook hier moet ik van nul beginnen en zij beweren om me niet te begrijpen.

    Wie heft hetzelfde doorgemaakt? Wat kan ik nog doen? Ik wil nit voor een service betaalen warvan ik geen gebruik maken kun.
     
  2. Ik heb exact hetzelfde. In eerste instantie waren er nog andere problemen zoals een smartcard die niet geactiveerd was, ondanks dat ik hem wel geregistreerd had en tot 3x toe een Ziggo medewerker hem met de hand had geactiveerd.

    Nu heb ik als laatste hobbel de Serving Area nog op <none>.
    Kitaro reageert klaarblijkelijk ook niet meer op mijn pm daarover.

    De Ziggo helpdesk voor ITV zegt dat er een opdracht ligt bij de afdeling netwerken om dat op te lossen. Deze opdracht is op 2 juni aangemaakt, en het is bij iedereen onbekend hoelang zoiets gaat duren.

    Op het moment beetje triest hoe het proces van ITV verloopt. Als je er nog niet klaar voor bent, promoot het dan niet op je website!

    Dus de komende uren/dagen/weken/maanden gaat mijn cisco in :sleep:
     
  3. Er wordt nog aan een oplossing gewerkt. Zodra ik meer weet, stuur ik je een PM.
     
  4. Dank!
     
  5. Klinkt bekend. Heb ook geen serving area.
    Zijn er mensen bij wie dit probleem hebben gehad?
    En hoe lang duurt het oplossen door Ziggo (Netwerk team)?
     
  6. In ieder geval minimaal 22 dagen; aanvraag bij netwerk is 2 juni ingeschoten begreep ik.
    Probleem is dat door Ziggo helpdesk Interactieve TV niets daarover bekend is.

    Blijkbaar is er geen communicatiestroom met de betreffende afdeling die het op moet lossen.

    Ondertussen tikt week na week af. Neem aan dat mijn betaalde abonnement straks gecorrigeerd gaat worden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina