1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

serverfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Theike, 8 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Krijg nu ineens een serverfout kan geen series afspelen:no:
     
  2. Niemand last van?
     
  3. nee, kun je zo aangeven welke serie?
    getest met Lost en Top Gear werkt
    ik zit in regio enschede
     
  4. Heb ik gister ook gehad heb interactive televisie opnieuw geinstalleerd en toen werkte het weer
     
  5. Is al opgelost door eem ziggo medewerker wel bekend op dit forum.
     
  6. ja dat heb ik ook geen netwerk signaal

    ja wel ik heb al paar dagen last van waneer wordt ut eindelijk opgelost !!!!

    dat ik weer eindelijk tv theek kan kijken zo betaalt je voor noppes
     
  7. zelfde probleem

    heb ik ook gedaan dus bij mij ni geholpen dus hoe kan ik bij mij de probleem oplossen???? door fabriekinstellingen zette helpt nie heb al 2 keer gedaan en als ik zo lees verder in de forum hoeft je ziggo ook ni te bellen
     
  8. hoe hebbe ze bij je gedaan???

    hey mag ik weten hoe ze bij jouw opgelost hebbe kan ik die mederwerker van ziggo ook spreken of hoe ze bij je gedaan hebbe kan je zo snel mogelijk bericht geven!!!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina