1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Lopende Werkzaamheden

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door kiwi, 8 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb momenteel geen telefoonverbinding. Doet het sinds vanmiddag schijnbaar niet meer. Kan niet bellen en gebeld worden.

    Krijg als melding : NETWERK BEZET als ik als test met m'n GSM naar m'n vast nr probeer te bellen.

    Heb op website gekeken waar bij storing staat:

    Lopende Werkzaamheden
    van woensdag 27 mei 08.00 uur tot maandag 15 juni 17.00 uur
    In uw wijk vinden werkzaamheden plaats. Hierdoor kan uw televisiesignaal en internet- en telefoonverbinding korte tijd onderbroken worden. Onze excuses voor de overlast.


    Ik zit in het athome gebied/Zuid-Limburg.

    Mijn vraag:

    Zijn er momenteel nog meerdere klanten in dit gebied (postcode 6291) die geen telefoonverbinding hebben? Men schrijft o.a. op website:

    Werkzaamheden

    We voeren werkzaamheden zo veel mogelijk 's nachts uit, tussen 1.00 uur en 6.00 uur. Onze klanten hebben er dan het minst last van. Als we toch op andere tijden aan het werk zijn, dan melden we dat per woonplaats op deze pagina.

    En hoe intepreteert men KORTE TIJD?

    Ik zie niks per woonplaats vermeld en hoelang duurt zoiets normaal gesproken?

    24 uur per dag?

    Moet immers nu m'n gsm gebruiken en dat weer aan m'n vrienden/familie melden. Wie betaald dit (extra gsm kosten) als dit allemaal overdag en langer plaats vindt?

    Als er iemand van Ziggo mee leest graag een antw. als mogelijk.

    Bedankt.
     
  2. Ik heb nu ook geen telefoon (5035, Tilburg voorm. @Home), net gebeld met Zigo en er schijnt een landelijke storing te zijn, die nog niet op het storingsbord staat, heel recent dus
     
  3. wel telefoon

    Hier wel goed werkende telefoonverbinding (regio Groningen)

    pvd
     
  4. [, net gebeld met Zigo en er schijnt een landelijke storing te zijn, die nog niet op het storingsbord staat, heel recent dus[/quote]


    Oh, fijn JOEPKE dat jij al hebt gebeld. Als het landelijk is dan weet ik al genoeg. Takes time!
    Hoop echter dat het morgenvroeg of in iedergeval snel verholpen is.

    Tis m'n eerste keer na m'n aansluiting met Ziggo dat ik dit meemaak.

    Hopelijk niet té vaak. :no:
     
  5. Dat wordt me tenminste verteld, of het allemaal echt waar is weet ik natuurlijk niet, al ga ik er maar even wel vanuit, voorlopig.

    Wat je zegt: het moet niet te lang gaan duren...
     
  6. In waalwijk op 5143 ook geen telefoon en internet dus...:evil:
     
  7. 5467 ligt er ook gedeeltelijk met telefonie uit. 30m verderop is wel Ziggo telefonie beschikbaar :shock:

    Volgens de Ziggo klantenservice zou de storing de gehele avond kunnen duren en de storing kan heel divers zijn;


    • helemaal niet kunnen bellen
    • wel kunnen bellen maar niet gebeld worden
    • niet kunnen bellen maar wel gebeld worden
    Internet is trouwens ook erg traag 2Mb i.p.v. 20Mb en de upload = vrijwel 0.
    Met digitale TV (nog) geen probleem.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2009
  8. 4708
    Telefoon werkt niet (tel1 knippert).
    In modem is alles normaal.
     
  9. 5865 sinds 17.00 uur ook geen telefoon, buren wel :roll:
     
  10. Lotgenoten,

    Idem.

    Tel 1 knippert, modem werkt verder prima, maar geen kiestoon.
    Elders op dit forum is hetzelfde probleem al eerder beschreven. Het lag toen aan Ziggo.

    Heeft er al iemand met een andere telefoon, bijvoorbeeld van KPN, gebeld naar ziggo's klanten"service", wat dat ook moge zijn? Kan iemand misschien eens vragen of het nog lang gaat duren?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina