1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen kanalen gevonden

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door xcess, 8 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Geen beeld

    Hey,

    Ik heb de digitalekastje volgens de gebruiksaanwijzing aangesloten en ik heb geen beeld op de tv.
    Heb wel de kanalen gevonden en geinstalleerd maar als ik op 1 druk zie ik nl 1 staan met de informatie maar geen beeld, hoe kan dit?

    Ik heb het zo aangesloten:

    Draad van muur in kastje, draad van kastje naar tv, scart van kastje naar tv.

    Wat kan ik nog meer doen?

    bvd
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2009
  2. 1. Heb je wel een geldige smartcard? Zit deze op de juiste wijze in de ontvanger?

    2. Heb je al geprobeerd om de netstekker van de decoder ca. 15 seconden uit het stopcontact te halen en de stekker er daarna weer in te steken?
     
  3. Dat was bij de installatie van mijn nieuwe decoder ook een probleem. Ik kwam er echter achter dat het boekje van Ziggo met frequenties niet juist was (postcode-frequentie). Wellicht hier even doorgeven wat je postcode is misschien kan iemand de juiste frequenties doorgeven
     
  4. Je kan ook zelf kijken, de juiste handleidingen staan hier.
     
  5. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Instellingen netwerk en frequentie

    Kijk naar deze link:
    De juiste netwerk instellingen en frequentie staan op:
    http://blob.ziggo.nl/dynamic/NL_HOME/PDF-UPLOAD/Gebruikers-Handleiding-DigitaleTV.pdf

    (vanaf pagina 12, even je postcode opzoeken)
     
  6. het spijt me ook in deze handleiding staan verkeerde frequenties. In mij gebied is 9004 van toepassing in de handleiding van Ziggo waar jij naar linkt staat 9400. Nu mag jij het zeggen wat goed is. Ik denk de bij mij werkende 9004 aangezien deze frequentie in mijn boekje van @home stond of zijn de frequenties gewijzigd?

    Overigens staat in mijn boekje dat ik ontvangen heb frequentie 7900 (die werkte bij mij dus niet. Ziggo stuurt dus verkeerde en onjuiste handleidingen.

    Anoniem weet jij meer? Ik zit in postcode gebied 7636 t/ 7683
     
  7. Voor Cogas heb je nodig:

    netwerk-id 9004
    frequentie: 369.000 MHz
     
  8. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Heb je mijn post niet gezien? Daar stond een lijst van de frequenties in of klopte deze ook niet? Is dezelfde die anoniem ook geeft.
     
  9. In jouw lijst staat 9400! Dus ook fout. De boekjes van Ziggo kloppen niet.
     
  10. Mijn dank, de oude instellingen van @home kloppen dus. Dan mag Ziggo zijn boekjes wel aan gaan passen, want deze kloppen allebei niet
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina