1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Code K

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Joop558, 7 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Triest, die had zeker de cursus nog niet gehad. Ik kan me weer niet aan de indruk onttrekken dat het management/sales van Ziggo besloten heeft dat "Interactieve TV" nu gepushed moet worden, terwijl de organisatie en de techniek er eigenlijk nog niet klaar voor is. De resultaten van "gebruikerstest" zijn nog niet eens verwerkt, de Cisco moet nu een firmware update krijgen, in Ziggo/@Home gebied was de 7-daagse EPG voorziening nog niet gereed, de helpdesk heeft veelal nog geen flauw benul wat Interactieve TV is, de Samsung HDTV/VOD ontvanger is nog niet gereed als alternatief, nauwelijks VOD content (als je er al bij kan) en ga zo maar door. Weer prima geregeld Ziggo...
     
  2. Helemaal mee eens, na de bekabeling goed te hebben aangesloten, werkt het perfect.

    Allen bedankt voor de hulp.

    :wink::)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina