1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Code K

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Joop558, 7 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn buren hebben deze cisco net ontvangen.
    Mooi apparaat.
    Bij het installeren van de interactieve zenders krijg je de code K.
    Verder kan ik bij ooit gemist MTV en die andere niet vinden.
    Waar kan dat aan liggen?

    BER = 0
     
  2. Is je Smartcard al geactiveerd/geregistreerd voor ITV?
     
  3. Als de kaart geactieveerd is en de diensten werken dan nog is er geen MTV bij ooit gemist althans, ik zie die ook niet erbij staan.
    Wat bedoel je trouwens met die anderen? Of bedoel je dat je daar helemaal niets hebt staan?
     
  4. Code K betekent, dat de Cisco geen retoursignaal kan vinden. Je zult dan inderdaad geen interactief kunnen bekijken. Doorgaans is dit een aansluitprobleem.
     
  5. Ik ga snel bij ze kijken.
    Kan het ook zijn dat ik per vergissing externe modem ipv interne modem hebt gekozen?
     
  6. Zou zeker kunnen, in het boekje staat idd let op, etc. maar ik heb die keuze niet eens kunnen maken (was gewoon ingevuld en niet te wijzigen) dus volgens mij is dat al enigzins aangepast in softw. update ofzo...

    Maar goed code K is geen retour signaal is, dan denk ik eerder aan een niet retourgeschikte splitter of id ofwel sluit eens direct aan om te kijken wat die dan doet want zelfs al zou de dienst niet actief zijn moet je nog altijd het ziggo promo filmpje / gratis zaken kunnen bekijken.
     
  7. De monteur van Ziggo heeft bij de buurvrouw de aansluitdoos vervangen, de telefoon/internet kabel splitter erop gezet en daarna een soort versterkerkastje. Vanaf daar gaat hij naar de Cisco.

    Hoe kan ik het beste een testje maken?
     
  8. Een Cisco plaatsen na een telefoon/internet splitter zal niet gaan werken. De versterker rechtstreeks aansluiten op de aansluitdoos.
    Op de eerste uitgang van de versterker sluit je het telefoniemodem aan.
    Op de tweede uitgang van de versterker sluit je de Cisco aan.
     
  9. Dus de monteur van Ziggo heeft het fout aangesloten.
    Ik ga het snel corrigeren.
    Die monteur kan je dan beter niet meer sturen.
     
  10. Hoe e.e.a. moet worden aangesloten staat duidelijk in de 'handleiding interactieve televisie' die in de doos zit.
    Mocht je die er niet bij gekregen hebben, dan kun je via de link hem on-line nakijken
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina