1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefoon

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door convent, 7 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. GEEN TELEFOON VERBINDING
    Ben al 10 tal jaar lid van Home.nl
    Wat ik nu mee maakt dat heb ik nog nooit mee gemaakt.
    Ik woon op een appartement en door goede ervaring met home.nl zijn er
    3 medebewoners van het appartement via mij lid geworden van het 3 in 1 pakket,
    Het duurde bijna twee weken voordat ze bericht kregen voor het activeren van internet, (daar kan ik nog mee leven)
    Maar dat telefonie is waardeloos,
    twee van de bewoners zitten nu al 12 dagen zonder telefonie, Een van de drie bewoners had na 1 dag telefoon
    Dat is perfect
    Ik heb zelf al 5 keer gebeld met hoge telefoonkosten (06 nummer)
    Krijg elke keer de zelfde vraag wat er loos is, na 3 keer gebeld te hebben is het probleem doorgestuurd naar technische dienst
    En nog steeds geen bericht of aansluiting telefonie moet weer wachten na het weekend om te bellen hoe het voorstaat
    Van de twee bewoners die nog steeds niet kunnen bellen of gebeld kunnen worden ( deze bewoners op leeftijd)
    Toen we het pakket ophaalde kregen ze de medewerking dat het maar 1 dag zal duren nu al 12 dagen geen verbinding.

    Zijn er ervaring met dit geval
    Ik word van kastje naar kastje gestuurd

    :mad::mad::mad:
     
  2. Die kosten zijn Ziggo niet aan te rekenen in die zin dat ze het tarief naar lokaal hebben verlaagd. De rest betaal je aan je mobiele provider. De provider bepaalt zelf of dat een euro per minuut is of 3 cent.

    Hebben zij gekozen voor nummerbehoud? Dan kunnen ze natuurlijk nog niet gelijk bellen over de Ziggo-lijn omdat de portering pas in gang wordt gezet als het modem is geactiveerd. Dan duurt het nog een aantal dagen/weken voordat het zover is. In de tussentijd kun je echter verder bellen via de oude aansluiting. Uit je verhaal kan ik niet opmaken welke bewoners wel of niet voor portering hebben gekozen.

    Kortom: check bij portering of de oude verbinding nog actief is, je moet het stekkertje nog helemaal niet overzetten naar het Ziggo-modem tot die verbinding wegvalt. Dit loopt natuurlijk in de soep als je telefonie zelf opzegt, wat je dan ook alleen moet doen bij bedrijven als Tele2 en Pretium, nooit bij KPN.
     
  3. Hallo
    De vorige verbinding was weg na twee weken en toen geen gehoor
    Met het stekkertje geprobeerd
    alleen ik vind het raar als er van een bewoner na een dag wel verbinding heeft ( deze bewoner heeft wel twee weken de na voor 3 in 1 gekozen) en met de andere twee bewoners niet ook lid van KPN geweest
    Ze hebben nummerbehoud gekozen

    Groetjes Convent
     
  4. Dus als ik het goed begrijp is het modem geactiveerd, twee weken later viel de verbinding via de oude aansluiting weg (en deze is nĂ­et zelf opgezegd) maar er kan nog steeds niet gebeld worden via het Ziggo modem?
     
  5. klopt
    Ziggo heeft met kpn gebroken
    Kpn heeft alles goed meegewerkt maar
    Ziggo kan geen verbinding maken met een telefoonlijn
    Als het aan mij ligt moeten ze maar twee nieuwe modums sturen

    Convent
     
  6. Wellicht dat dit formulier iets is als de TD (0900-1884, optie 2 en daarna 3) je morgen niet verder kan helpen. Maar wacht eerst even wat zij te melden hebben!
     
  7. t

    Alvast bedankt

    Ik laat het je weten als het gelukt is

    Convent
     
  8. Hallo
    bij deze laat ik weten zie wat er vandaag 08-06 is gebeurd

    Vanmorgen om 9 uur gebeld naar Ziggo met de vraag of er iets bekend was met TD over de verbindig van telefoon
    Het eerste wat ziggo vroeg (het postcode en huisnummer en het hele verhaal wat er loos was enz. weer)
    Toen zij de meneer van Ziggo er is niks van bekend bij TD,
    Toen zij de meneer van Ziggo het telefoon rechtstreeks op de modem aansluiten en op nieuw recetten.
    Dus ik vanmiddag 16:00 uur naar Adres van een van de twee medebewoners en gedaan wat ze me s'morgens doorgaven.
    Dus niets helemaal niets geen gehoor.
    Nu kreeg ik een antwoord met de mededeling dat het weer naar de TD
    gaat en dat ik binnen 24 uur mij terug gebeld wordt
    Ik vroeg of ik dan bij die ene mevrouw aanwezig moet zijn
    Ja zei Ziggo maar zie ik moet overdag werken
    kreeg het antwoord dan maken we een ander afspraak
    Dus weer bij start
    Nu ha mevrouw op adres 20 gevraagd on de telfonie terug te gaan naar KPN
    Dus ik wacht nog deze week af
    Ik ga het formulier dat je me toestuurde verzenden
    kan ik dat op mijn thuis computer of moet dat bij de gedeputeerde



    Groetjes Convent
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina