1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwbouwwoning: Levering pakket en aanmeldingsbrief

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door HetBiggie, 6 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb mailtje gestuurd naar helpdesk; die adviseerden ook om telefonisch te bestellen, zodat een alternatief postadres opgegeven kon worden. Erg snelle reactie van Ziggo trouwens, netjes hoor!

    Heb inmiddels ook de helpdesk besteld om te bestellen. De dame daar bevestigde dat ik zowel een alternatief bezorg- als postadres kon opgeven. Zodra het abonnement dan ingaat, wordt ook het postadres automatisch gewijzigd. Helaas nog geen afgeronde bestelling: Ziggo was wel beschikbaar, maar kon nog niet besteld worden. Waarschijnlijk omdat mijn woning nog opgeleverd moet worden... Eerst maar eens bellen met de aannemer dan, om te horen per wanneer ze de woning bij de NUTS-bedrijven als beschikbaar aanmelden. Waarschijnlijk wordt dat dus een maandje zonder TV en internet... :censored:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina