1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Digitaal Totaal Pakket.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door nkeer3, 6 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. weer een dag verder nog steeds E19
     
  2. Mijn schoonmoeder kreeg vandaag een brief dat de aanvraag (afgelopen zaterdag iTV aangesloten en direct voor iTV geactieveerd via helpdesk) langer ging duren dan verwacht, ...
    Ze was gisteren al een beetje boos erover, ik heb toch gebeld... Heb je dat wel goed aangesloten, wat moet ik nu doen, etc.

    @Ziggo, ik wil over 1,5 week geen boze schoonmoeder aan de lijn omdat NIKS het meer doet :no: ze is nu al een beetje boos en dat omdat alleen ITV nog niet werkt dus kom op doe eens even jullie (extra) best!

    PS: Ipv boos op jullie is ze boos op mij, ik heb het immers geadviseerd / aangesloten.
     
  3. dus maar weer afwachten


    Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC7423 - Klacht - TV Digitaal - Storing: Verbinding en ontvangst".

    U heeft last van de landelijke storing wat betrekking heeft op voormalig @HOME klanten. Deze krijgen allemaal e19 meldingen op alle kanalen behalve ned1. Een tijdelijke oplossing is een reset vanaf hier op uw smartcard. Laat uw decoder aanstaan op ned1, dit proces kan 2 tot 48 uur duren, dit kunt u dus versnellen door uw decoder aan te laten staan. Excuses voor het ongemak, dit is een tijdelijke oplossing.

    Er wordt hard gewerkt aan deze storing,

    Ziggo verhelpt storingen altijd zo snel mogelijk nadat deze aan ons zijn gemeld. U heeft recht op terugbetaling van de abonnementskosten voor de periode dat onze dienst niet beschikbaar is. Dit geldt alleen als het terug te betalen bedrag meer is dan E 10 en u binnen een maand een schriftelijk verzoek voor een vergoeding heeft ingediend.


    Ik hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd.
     
  4. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    @nkeer3;

    Laat jij je smartcard in de ontvanger zitten of haal je deze er regelmatig uit om bv te testen in een andere ontvanger?

    Welke Humax ontvanger gebruik je waar deze smartcard in zit?
     
  5. :applause::applause::applause::applause::thankyou::thankyou::thankyou: Het WERKT!!!!!:thankyou::thankyou::thankyou::applause::applause::applause:
    7uur op NED1 laten staan

    Hoop dat hij het nu altijd blijft doen
     
  6. 7 uur lang. Jemmig, kan in die tussentijd al dood en begraven zijn.:wink:
     
  7. Sorry voor de late reactie

    Nee test niet op andere decoders het is een Humax IR-FOX
    Maar zoals ik al schreef et werkt nu gelukkig :wink: vrouw tevreden ik tevreden:wink::wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina