1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Opnieuw E19

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door lindah, 6 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. En gisteravond was het weer zover, alles behalve de nederlandse zenders op E19.
    Is na mijn telefoontje afgelopen zaterdag op maandag hersteld en nu weer alles eruit.
     
  2. ik heb 2 decorders en op beiden heb ik digitaal tv compleet en maar bij 1 heb ik nu alle zenders en bij die andere maar een klein aantal en de rest geeft ook de E19 melding, ik heb gebeld met ziggo en er blijkt een storing te zijn
     
  3. Ja alleen een beetje jammer dat die storing bij mij als sinds vorige week zaterdag bestaat!!
     
  4. ook hier weer geen dig. beeld, behalve nl

    ook hier weer geen dig. beeld, behalve nl

    :sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad:
     
  5. Ook hier geen beeld, alleen nederland 1!!
    De andere zender, preview periode verlopen!
     
  6. Hier zijn al meerdere topics over.

    Het is het handigst om bij zo'n post ook even te vermelden of je Smartcard staat geregistreerd. Of je het nummer hebt doorgegeven zegt niks, het moet ook verwerkt zijn. Dus: je hebt een schriftelijke bevestiging gehad en/of je kan het nummer terugvinden bij MijnZiggo, of hij doet het al langer dan twee maanden en de preview was al voorbij.

    Dagelijks hebben honderden mensen dit probleem omdat ze hun Smartcard niet hebben geregistreerd of er bij Ziggo iets mis mee is gegaan. In zo'n geval gewoon even de Smartcard activeren volgens instructies hier.

    Weet je 100% zeker dat je kaart al actief staat, decoder en coax loskoppelen en opnieuw erop zetten, dan van Ned1 verder zappen naar boven, als dat het niet oplost even de TD bellen.
     
  7. Zie hier de reactie van Ziggo

    [FONT=&quot]Via de website heeft u een vraag gesteld over - Klacht - TV Digitaal - Storing: Verbinding en ontvangst".

    Wij hebben een storing Ziggo-breed, deze is in behandeling genomen. De smartcards doen het inderdaad enkele dagen goed na het verzoek van heractivatie, daarna net zoals u heeft ervaren geven de smartcards weer een E19 melding. Onze excuses voor het ongemak.:no:[/FONT]

    [FONT=&quot] [/FONT]
     
  8. Afwachten dus, als je Smartcard geregistreerd staat. Dit schept wel lekker verwarring zo onder de mensen bij wie de Smartcard nĂ­et staat geregistreerd...
     
  9. Mijn smartcard is gewoon al heel lang geregistreerd.

    Kom vandaag terug van een korte vakantie en tot mijn grote verbazing kan ik nu zelfs niet meer de nl zenders ontvangen behalve ned1

    Ik heb nu dus al gewoon bijna twee weken geen digitale tv
     
  10. Ik heb 3 geregistreerde Smartcads!!
    Vandaag; bij een smartcard een melding (amper 1sec) previeuw tijd verlopen, de andere kaart gaf geen melding gewoon in orde.
    Mijn laatste Smartcard bleef op 'previeuw verlopen' staan zelfs na 30 min.
    Terwijl ik op 2 juni nog een opname kon maken, vandaag verlopen!

    Een telefoontje naar Support voor heractivatie, daarna weer vanouds.
    Ik wacht tot de volgende ronde! :no:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina