1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur en onderling bellen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door iCy^, 5 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb ziggo nu al meerdere malen aan de telefoon gehad en ik weet niet echt meer hoe ik dit moet aanpakken. Het is als volgt:

    Vorige maand had ik ineens een hoge telefoonrekening en dat komt omdat mijn vriendin belt met haar schoonmoeder die ook een ziggo klant is. Ik heb gelijk dezelfde dag gebeld en de desbetreffende medewerker had ook gecontroleerd dat mijn schoonmoeder een Ziggo klant is. Zij ging ervoor zorgen dat het in mindering wordt gebracht op mijn factuur deze maand, maar deze maand moest ik er weer voor betalen. Ik heb dus een klacht gestuurd en gebeld. Toen ik belde kreeg ik te horen dat Ziggo mijn reactie hebben geweigerd aangezien mijn schoonmoeder geen telefoon had van Ziggo, maar ik heb Ziggo voor haar aangevraagd en weet dit dus 100% zeker. Medewerkster heeft het dus weer overnieuw in gang gezet. 2 Dagen later werd ik teruggebeld vanwege mijn klachtinzending. Mevrouw was chagerijnig en zei dat het geen Ziggo nummer was en ik werd dus toen ook chagerijnig. Gevraagd of ze bij de gegevens van mijn Schoonmoeder wilde kijken en ze zei dat het geen ziggo nummer was...

    Hoe kan ik dit nu het beste oplossen of moet ik rechtsbijstand hiervoor gaan inschakelen en desnoods ziggo aanklagen?

    Ik en mijn schoonmoeder zijn zeker weten klant bij Ziggo, Ziggo heeft zelfs een monteur gestuurd om alles aan te sluiten bij mijn schoonmoeder en we hebben beide All-in-One Plus.
     
  2. Check dan ook even hoe de gesprekken van je schoonmoeder naar jouw op haar factuur staan.
     
  3. Die heeft helaas nog geen factuur gehad.
     
  4. Dus ze is net klant bij ziggo begrijp ik dan of staat er bij mijn ziggo wel een factuur?

    Als ze net klant is is het nummer mischien nu nog van KPN ofwel is dan het porteren nog niet achter de rug.

    Wat je even zou kunnen teste is dat als je je schoonmoeder belt en ze neemt nog niet op je luisterd naar de soort kiestoon. Ziggo is nml. anders dan bv. KPN dus zo kan je evt. wel iets uitsluiten...
     
  5. Ze is sinds april aangesloten bij ziggo, maar in december aangevraagd. Ze heeft geen kpn gehad en ik weet zeker dat het ziggo is want ik heb alles voor haar aangevraagd en op de bevestigingsbrief staat ook haar nummer. Ik denk dat ik het daarmee wel kan aanvechten mits het juridisch opgelost moet worden.
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95/30.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  6. Dus de kiestoon is bij jou en haar hetzelfde?!
    In dat geval zou ik toch eens kijken op mijn ziggo want na 2 maanden moet er toch wel al ergens 1 factuur zijn lijkt me zo...

    En toch maar eens bellen denk ik want ik las 1x wel ziggo nummer en 1x niet dus denk dat als jij niet gaat bellen er niet veel gaat gebeuren.
     
  7. Je moet haar klantnummer even opschrijven en dan nogmaals even die afdeling bellen. Ik neem aan dat ze daar toch wel bekend moet zijn, zeker als ze een telefoonnummer van Ziggo heeft gekregen en niet geporteerd is van KPN zoals ik begrijp uit je bericht.
     
  8. Klopt, maar de 1e lijns zeggen dat het een ziggo nummer is, maar de 2e of 3e lijns zeggen het van niet als ze bij mijn schoonmoeder kijken en die moeten het geld terug laten schrijven/verrekenen met de volgende maand.
     
  9. Tot op heden niks gehoord en heb maar weer een nieuwe klachtformulier ingevuld en ook 1 voor mijn schoonmoeder, maar dat heeft weer een andere reden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina