1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verkeerd telefoonnummer

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Casa, 5 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. HD heeft met het juiste mac adres geprobeerd het modem opnieuw te activeren maar kregen hierbij een foutmelding.
    TD heeft ook geprobeerd iets te doen , wat weet ik niet maar het is ze schijnbaar niet gelukt.
    Wat ik wel weet is dat men mij kon vertellen dat dit een gereviseerd modem is maar dat mag verder voor de werking niet uitmaken lijkt me.
    Als ik mijn eigen nummer bel ( met mobiele telefoon ) krijg ik een in gesprek toon te horen.
    Activatie codes heb ik zelf nooit gehad , toen ik voor het eerst @home ( jaar of 8 terug ) geinstalleerd kreeg met een doe het zelf pakket zeg maar heb ik alles aangesloten en het werkte gelijk.

    Grtz Casa
     
  2. Gisterenavond modem eens een reset gegeven en nadien geen verbinding meer en ook geen telefoon , men had mij beloofd dat vandaag alles geregeld zou worden.
    Vanmiddag naar de HD gebeld en men vertelde mij dat men er nog mee bezig was, op gegeven moment kreeg ik een IP toegewezen in de 198.18 reeks , HD zei dat dit kon kloppen , bij openen van mijn browser kreeg ik telkens activatie pagina van ziggo.
    Ik heb nooit een activatie code gekregen en gebeld met HD voor deze code , ik kon deze niet krijgen want een andere afdeling moest dit regelen , even later toch maar weer gebeld met HD en deze medewerker gaf mij de codes en ja hoor 5 minuten later werkte alles weer.
    Internet snelheid was goed en ook mijn eigen telefoonnummer weer.
    Ik ben van de week benaderd na enkele keren Pm met een medewerker hier van ziggo , deze had het probleem gezien en zou contact opnemen met de betreffende afdeling en de volgende dag werd ik door deze medewerker gebeld en deze zou het probleem blijven volgen.
    Ik dank ook deze medewerker voor zijn actie waardoor ik weer gebruik kan maken van de diensten van ziggo zoals het moet zijn.
    Het probleem lag hem gewoon in dat ik een 2e hands modem heb gekregen waarvan het mac adres al bij hun in database stond maar voor een andere gebruiker en hier ging het dus mis.

    Nog ff een plaatje van mijn snelheid.

    [​IMG]

    Grtz Casa
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina