1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles vanaf kanaal 13 error E19

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door hallotjes, 5 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo

    Mijn ouders hebben sinds kort digitale tv van ziggo, maar sinds een week of 3 kunnen ze enkel nog tot kanaal 13 bekijken. Daarboven krijgen ze E19 error. Dus NL1/2/3 enz zien ze, maar de VRT bijv. niet.

    Ze hebben als gebeld en de helpdeskmedewerker zei dat ze de decoder(humax IR fox C) 2 uur lang oop NL1 moestel laten staan en ze de smartcard zouden updaten. Hielp niet.

    Resetten van de decoder helpt ook niet. Kaartje in een andere decoder -> die decoder ook maar tot 13.

    Weet iemand een oplossing? Lijkt in het kaartje te zitten, maar bellen lost ook niets op . . . .
     
  2. Smartcard moet waarschijnlijk geactiveerd worden. Tegenwoordig gaat het via de website vrij snel. Hier is het formulier met meer informatie.

    Als je dit al hebt doorgegeven kan het zijn dat er nog een wijziging in het systeem staat die je activatie tegenhoudt (moet namelijk eerst afgerond zijn).
    Je kan ook bellen naar 0900-1884, optie 3 en daarna 4, als de kaart nog niet geactiveerd is kunnen ze dat behoorlijk snel doen, of je vertellen of er een order in de weg zit, of dat er wat anders aan de hand is.
     
  3. Zal het doorgeven aan m'n ouders!
    iedergeval bedankt voor je hulp
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina