1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

mailprobleem

Discussie in 'Internet - Email' gestart door marivermeer, 4 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. - Kan je de Ziggo mail ophalen vanaf de popserver(s)?
    - Zo nee, krijg je een foutmelding, en welke foutmelding?

    - Kan je de Ziggo mail, vanaf een ziggo adres versturen naar de Ziggo mailserver(s)
    Zo nee, krijg je hiero een foutmelding, en welke foutmelding?

    - Kan je vanaf je eigen domeinnaam geen email versturen naar de Ziggo smtp server(s)? Wat is de foutmelding.


    Ik kan hier overigens zowel vanaf een client, als ook vanaf de webmail, zonder enig probleem email ontvangen en versturen op mijn ziggo emailadres.
     
  2. Al eerder door Excalibur gevraagd maar wel belangrijk om te zien wat er mis gaat en of het de server is of jouw client:
    • wat voor foutmelding krijg je als je smtp mails verstuurt ?
    • Kun je wel telnetten naar de smtp server naar poort 25 ?
    • maakt het uit wat je voor afzender-emailadres gebruikt als je mail stuurt (ziggo of eigendomein) ?
     
  3. Kan geen mail ophalen

    Het is hier zelfde als vorig weekend,
    Krijg een fout melding als ik pop.ziggo.nl of mail.home.nl gebruik.
    Je moet het nu een keer of drie proberen en dan lukt het wel.

    Harry
     
  4. Ook hier weer problemen met het ophalen van de mail.

    Vr. gr.
    Intternetter.
     
  5. Sinds vrijdagavond 12 juni ook hier, 1781EL, weer problemen met het ophalen van mail. Moet steeds weer wachtwoord opgeven.
    Aanvulling: za 13 juni rond 10 uur ging het post ophalen weer normaal.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2009
  6. Iedereen klaagt, maar (erg) weinig mensen geven informatie... :?

    "Doet het niet" is een erg ruim begrip, wat meer informatie zou wenselijk zijn, dan kan een mede forum gebruiker er wellicht nog wat zinnigs over zeggen.
     
  7. Foutmelding

    Foutmelding is: Kan geen verbinding krijgen, of afgebroken door te lange inactiviteit. Ik heb 6 mailaccounts (5 van @home en 1 van Ziggo) Bij het ophalen van de mail krijg je bij enkele accounts deze melding. Wanneer je direkt daarna weer opnieuw mail ophaalt krijg je dezelfde melding (rood kruisje ervoor) bij weer andere van je accounts. Na een keer of 5-6 proberen heb je al je mailboxen bereikt. Omdat op dit moment alles weer redelijk werkt kan ik de letterlijke foutmelding niet mededelen.
     
  8. Hier het zelfde.

    Harry
     

  9. Ik zie al wat bij mij het probleem is. Kan wel pop mail ophalen maar mijn IMAP mail (meeste accounts) krijg ik geen verbinding. Hoe dat kan? Ik snap er niks van!!
     
  10. Ziggo gebruikt geen IMAP. Je hebt toch niet Ziggo-adressen op IMAP ingesteld?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina