1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

mailprobleem

Discussie in 'Internet - Email' gestart door marivermeer, 4 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier postcode 6137 ook al een paar dagen problemen met outlook express, ene keer werkt die wel andere keer 'verbinding maken' en even later foutmelding.
     
  2. Hier precies het zelfde, ene moment werkt het andere moment foutmelding
    Kan de server niet vinden.

    Het begint echt te lijken op een never ending story.
     
  3. ik krijg deze deze melding dus steeds.
    [​IMG]
     
  4. Volgens mij is het nog steeds niet opgelost. Ook hier regelmatig een foutmelding dat de verbinding met de mailserver verbroken is. Vervolgens probeer ik opnieuw verzenden/ontvangen van mail en ineens werkt het dan weer wel. Dus de mailserver is volgens mij niet echt stabiel op dit moment. Terwijl op de website bij storingen gewoon vrolijk vermeld staat dat alles is opgelost ?!?
     
  5. Ook hier postcode 9981 geen webmail mogelijk niet bij @home en ook niet bij @ziggo.

    Versturen via mail(mac) gaat goed alsmede het ontvangen.
     
  6. Kan weer geen mail ophalen en alleen maar verzenden, en ja hoor, wederom verwijst pop.quicknet.nl niet naar het juiste ip-adres.... Of het ip-adres is wel juist maar de server ligt op één oor... Steeds keert dit probleem terug waarom kan men geen oplossing vinden?
    C:\>ping smtp.quicknet.nl
    Pingen naar smtp.ziggo.nl [212.54.34.9] met 32 byte gegevens:
    Antwoord van 212.54.34.9: bytes=32 tijd=12 ms TTL=249
    etc.

    C:\>ping pop.quicknet.nl
    Pingen naar pop.quicknet.nl [212.54.47.147] met 32 byte gegevens:
    Time-out bij opdracht.

    Edit:terwijl ik op het forum zat te lezen en later dit bericht plaatste heeft men op de storingsite een mededeling geplaatst.
     
  7. Gedeelde smart.

    In Den Helder speelt het ook.
    In 1781 (erg groot postcodegebied in het centrum) en in 1784 (Nieuw Den Helder) Erg lastig!
    Ik werd door diverse mensen ook gebeld hierover maar ik kan niets betekenen voor deze mensen. Zelf in 1781 heb ik ook er veel last van!
    Laten we hopen dat het snel verholpen is want sommige krijgen helemaal geen mail de deur meer uit. :evil:
     
  8. Het is weer goed mis, met het binnen halen van email berichten,
    Ik had drieentwintig emailtjes en om de haverklap kreeg ik de volgende melding te zien.

    [​IMG]

    Al bij al duurde het bijna een half uur voor ik die mailtje binnen had.
    Ik gebruik Windows Live Mail.

    Harry
     
  9. Probeer als je het nog niet gebruikt deze instellingen eens.

    pop.ziggo.nl
    smtp.ziggo.nl

    Sinds ik deze gebruik heb ik geen problemen meer.
     
  10. foutmeldingen bij ontvangst e-mail

    Gelukkig ben ik dus niet de enige met mail problemen. Ook hier in postcode 3703 krijg ik om de haverklap een foutmelding. De reden is volgens de foutmelding mijn AVG virusscanner. Zet ik deze uit dan is er niets aan de hand. Belachelijk idee om je bescherming tegen inbreuk op je computer uit te moeten zetten om je mail te kunnen ontvangen. Voorheen nog nooit problemen met AVG/Mail ontvanger gehad. Het probleem moet dus ook duidelijk bij Ziggo gezocht worden en niet bij mij/AVG.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina