1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

mailprobleem

Discussie in 'Internet - Email' gestart door marivermeer, 4 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat is waar het referentienummer voor is. Bovendien hoort dit soort correspondentie bij je gegevens bewaard te worden zodat de mailwisseling terug te lezen is, zolang je postcode/huisnummer en/of klantnummer hebt vermeld.
     
  2. Tja, dat neemt niet weg dat ik niet rechtstreeks terug kan mailen naar de desbetreffende medewerker maar eerst opnieuw in moet loggen en een nieuwe klacht aanmaken om te melden dat mijn vorige klacht niet goed is afgehandeld. (was overigens meer een mededeling als een klacht maar goed).

    Puntje van verbetering over het klachten systeem: Een klant in laten loggen met zijn emailadres (wat gekoppeld is aan zijn account) om vervolgens te vragen om NAW, klantnummer?? etc is niet echt gebruikersvriendelijk, dit kun je ook gewoon aan elkaar koppelen of in de database bewaren voor een volgend gebruik.

    Maar genoeg over dit onderwerp, ze hebben het in ieder geval snel opgelost en dat is het belangrijkst :thumb up:.
     
  3. Het is weer huilen met de pet op wat de mail betreft.
    Een herhaling van de problemen van gisteren.
    Nu is ook nog eens de webmail niet meer bereikbaar.
     
  4. Hm ja in mijn regio krijg ik op de website

     
  5. In mijn regio geen meldingen.
    De laatste groepsstoring was op 4 juni j.l om 11:05 uur beƫindigd volgens de webpagina.
    Gisteren ook na 11:05 uur last van mailproblemen.
    (Zie eerdere topics van mij)
    Schat zelf de waarde van de Ziggo mededelingen in.
     
  6. Helaas ook hier werkt de mail weer eens niet, ook webmail is niet te bereiken.
    En de non helpdesk heb ik voor het laatst gebeld, het zou wel aan mijn instellingen liggen. Je kent het wel, je Firewall en je antivirus programma uit schakelen en geen router gebruiken.

    Harry
     
  7. Mail inkomend werkt niet, moet steeds opnieuw wachtwoord ingeven.
    Ziggo geeft wel aan, dat er een probleem is met de webmail in 1602.
     
  8. Webmail doet het hier, 5403, ook niet.

    Harry
     
  9. Gister 5 juni en vandaag zaterdag 6 juni om de haverklap problemen met ophalen mail, postcode 1781EL.
     
  10. Evenals gisteren en eergisteren is het hier vandaag ook weer hopeloos.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina