1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

mailprobleem

Discussie in 'Internet - Email' gestart door marivermeer, 4 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. re

    Hier ook geen verzenden mogelijk, postcode 1951, ik was laat thuis dus hoe lang dat hier gaande is weet ik niet. Ik begin al die problemen spuug zat te worden, had toen vorig jaar beter bij KPN kunnen blijven, die deed rottig maar hier spant het de kroon met zowel pc, telefoon en tv.
     
  2. Krijg ook bij alles van verzenden een foutmelding:
    Kan de emailserver niet vinde. Controleer de servergegevens in de accounteigenschappen.

    Er valt alleen niets aan te passen.
     
  3. Postcode: 5045 Tilburg

    Uitgaande e-mail via smtp.ziggo.nl werkt niet.
    "Unable to connect to smpt server".

    Uitgaande server mail.home.nl werkt wel gewoon bij mij.

    inkomende mail werkt ook via mail.home.nl
     
  4. smtp.ziggo.nl is niet meer te resolven, evenals smtp.casema.nl en smtp.quicknet.nl
    Zijn ze weer bezig..?:cry:
     
  5. Ik gebruik op het moment Gmail, dus dat zit wel goed. :)
     
  6. Ziggo Email

    Kan ook geen E-Mail verzenden postcode 2105!!
     
  7. Was vanochtend het ontvangen van mail via dit account, nu is het verzenden hier ook onmogelijk.
    Taak XXXX@ziggo.nl verzenden rapporteert fout
    (0x800CCC0D): kan de e-mailserver niet vinden. Controleer de servergegevens in account eigenschappen.
     
  8. Same problem
    lees ook niets over op de service site van ziggo
    webmail van ziggo wil ook niet verzenden

    webmail van eigendomein wel .
    echter via outlook niet ??? ( maar zal wel te maken hebben omdat de smtp server van ziggo is )

    afwachten maar
    morgen is er een verse dag dus nieuwe ronde nieuwe kansen

    Vriendelijke groeten

    Freshman
     
  9. Uitgaande mail

    Ook hier geen uitgaande mail mogelijk.
     
  10. Lijkt me niet, dit is best wel een groot probleem, dus ziggo dient dit gelijk op te lossen, niet morgen.
    Daar hebben ze nu gewoon teveel klanten voor.

    Denk dat er gewoon iemand bij ziggo aan een DNS server heeft lopen knoeien, waardoor de smtp sub-domeinen niet meer geresolved kunnen worden.:oops:

    Gelukkig kan ik al me uitgaande mail tijdelijk re-routen via rollernet :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina