1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

mailprobleem

Discussie in 'Internet - Email' gestart door marivermeer, 4 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. mail werkt niet, bezig met verifieren blijft hij aangeven
    postcode 5931
     
  2. Hier idem dito
     
  3. Hier ook in Den Helder vanaf vanmorgen vroeg. Soms pakt die een bepaald adres wel en dan weer niet.
     
  4. pop op mijn hoofdaccount sinds een uur of 18:00 constant timed out, sister accounts geen probs.
     
  5. e-mail server

    Gehoord van een ziggomedewerker dat je beter andere mail kan nemen dan ziggo. Zou nooit goed komen. Vind het wel een rare opmerking. Ik zag net dat de verbinding van groningen naar tilburg ging,... ik snap er niets van,... postcode 8471. veel time out:!:
     
  6. Hetzelfde hier. Uitgaande mail werkt niet :-( Inkomend gebruik ik niet van quicknet....Iemand suggesties?
     
  7. Lijkt wel of de SMTP server plat ligt?
     
  8. Ik ben al die E-mail problemen van Ziggo zat! Eerst had ik al problemen met mail ophalen, en nu met versturen. Het is altijd wat.
    Ik ga definitief over stappen op een ander E-mail adres, aangezien ik Ziggo er niet op kan vertrouwen het werkend te houden.
    Het wordt nog wel een karwei om overal mijn mail adres aan te passen.
     
  9. bij mail versturen met ander emailadres moet je vaak wel gebruik maken van de smtp-server van je provider..schiet je dus niet altijd wat mee op..ten zij je werkt met webmail
     
  10. Hier werkt het weer sinds pakweg 19:30. Werd alleen ff gek van het steeds maar weer passwords ingeven.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina