1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

nog steeds geen telefoon

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door nelpaard, 4 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat een problemen met Ziggo zeg,het begon met een verhuizing en een ander pakket,door dat ze digitale ontvanger niet konden leveren,(veel aanvraag) moest ik 5 weken op wachten,en daardoor ook mijn verhuizing niet verwerken, dus zat ik al hoog en breed in mijn nieuwe woning!toen ging het toch gebeuren, alles werkte:applause:, tot dat ik de nota kreeg en daar mijn adres niet klopte, netjes even gebeld en ze zouden dat veranderen,de zelfde dag nog was ik weer van alles verstoten, weer gebeld en mijn verhuizing moest weer ingezet worden, weer lang wachten,toen werkte het eindelijk weer:pompom:maaar vorige week waren ze met werkzaamheden bezig in de nacht, en ja hoor weer eraf, weer gebeld en gebeld eerst verhaal geef mij uw modum nummer nog steeds niet paar dagen later weer gebeld en ja hoor mijn internet deed het weer maar nu nog steeds met telefoon, ze hebben het maar over @ home, die heb ik nooit gehad!! ik kom er niet meer uit, ook niet de antwoorden via mijn contactformulier!
    :giveup:Wie weet raad:giveup:
     
  2. Inmiddels maar een aangetekende brief verstuurd, kijken of dat gaat helpen.:?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina