1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo komt met magazine Zie

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door amiboy, 4 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ziggo komt met magazine Zie


    Ziggo heeft vandaag haar gratis kwartaal relatiemagazine Zie van Ziggo gelanceerd.

    Het blad valt de komende drie weken op de mat bij de 3,3 miljoen abonnees van de kabelexploitant. In het tijdschrift draait het vooral om home entertainment. Zie van Ziggo moet abonnees 'meenemen in de belevingswereld rondom Ziggo, positief bijdragen aan de klanttevredenheid en de bekendheid met producten en diensten van Ziggo vergroten'.

    Nico Rijkhoff, Director Brand & Communications van Ziggo, zegt dat een magazine op papier voor een bedrijf als Ziggo een noodzaak is: Mensen vinden het nog steeds prettig om iets tastbaars in handen te hebben en om er doorheen te kunnen bladeren. Het roept een positieve emotie op en dat is precies waar Ziggo voor staat: beleving.'

    Bron: http://www.totaaltv.nl/index.php?action=nieuws&id=2096


    Ziggo lanceert Zie van ZIGGO

    Ziggo lanceert vandaag haar gratis kwartaal relatiemagazine Zie van ZIGGO. Het blad valt de komende drie weken op de mat bij de 3,3 miljoen abonnees van Ziggo en is met die oplage een van de grootste bladen van Nederland. De rode draad in het tijdschrift is home entertainment. Zie van ZIGGO moet abonnees meenemen in de belevingswereld rondom Ziggo, positief bijdragen aan de klanttevredenheid en de bekendheid met producten en diensten van Ziggo vergroten. Zie van ZIGGO heeft een bereik van 7,7 miljoen personen.
    Nico Rijkhoff, Director Brand & Communications van Ziggo, is van mening dat zelfs in deze tijd van allerlei vormen van elektronische communicatiemiddelen een magazine op papier voor een bedrijf als Ziggo een noodzaak is: “Mensen vinden het nog steeds prettig om iets tastbaars in handen te hebben en om er doorheen te kunnen bladen. Het roept een positieve emotie op en dat is precies waar Ziggo voor staat: beleving.”
    Zie van Ziggo is een tijdschrift over zien en beleven. Het magazine helpt lezers de weg te vinden in alle middelen en content die Ziggo hun biedt. Het moet inspireren, op leuke ideeën brengen en helpen alles uit televisie, internet en telefonie te halen wat erin zit. Zowel op functioneel gebied als op inhoud. Het geeft heldere informatie over de toepassingsmogelijkheden van de producten en diensten van Ziggo en concrete tips. Verder bevat het blad beeldreportages, interviews met bekende Nederlanders en de laatste hi-tech gadgets.



    Bron: http://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggonieuws/artikel?id=db21340

    Bekijk de elektronische versie van het eerste nummer hier
     
  2. Totaal oninteressant en zonde van het geld zulke luxe blaadjes.
     
  3. Inderdaad totaal onzinnig en zonde van het geld. Gebruik het geld liever voor iets goeds.
     
  4. Ik zag er ook niets bijzonders in staan. Ik zou tegen Ziggo willen zeggen dat ze mijn brievenbus wel over mogen slaan.
     
  5. Zal wel mijn techneutische inslag zijn, maar ik heb een regelrechte hekel aan dit soort blaadjes. En gratis bestaat niet. We betalen ervoor zonder dat we gevraagd worden of we het willen.

    Ik herhaal maar weer eens wat ik al eerder heb gezegd: wat mij betreft, marketingbudget naar beneden, helpdesk en aanverwante zaken budget omhoog. Daar hebben klanten echt wat aan.
     
  6. Volgens pagina 6 is Nico Rijkhoff de uitgever, dus die zal in zijn vrije tijd of in de baas zijn tijd wel wat bijverdienen met dit blaadje. Het zijn zware tijden moet je maar denken...
     
  7. Even afgezien van dat ik zelf ook niet echt op zo'n blaadje zit te wachten is dit wat kortzichtig.

    Minder marketing = minder klanten = minder omzet = minder geld voor service, helpdesk en kwaliteit. Daar schieten klanten dus niets mee op.
     
  8. Dat is de redenering die je altijd hoort. Maar vooral van mensen die zelf in de marketing hoek zitten. Ik denk toch dat het belangrijker is eerst je producten en service op orde te hebben. Dat zijn de echte klantenbinders.
     
  9. Ik zag er daarentegen wel wat interresants instaan.
    Interactive tv met decoder en dat je dan vast zit aan een tweejarig abonnement. (pagina 26)

    Wat betreft op papier uitbrengen, laat de keuze aan de consument, ik ben al tevreden als ik, zoals daarnet, het blad online kan lezen.
    Zo stuurt mijn visclub zijn nieuwsbrief, uit financiele overwegingen en milieu, voor diegene die dat willen, ook rond.
     
  10. Omdat je een enorme korting krijgt op de prijs van de daarvoor benodigde ontvanger. Je kunt ook een abonnement zonder opzegtermijn nemen, maar dan moet je zelf de ontvanger kopen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina