1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alphacrypt overleden?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door angela, 4 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste mensen,
    Wie kan mij asjeblieft helpen.
    Ik heb een Sony KDL - 52W3000 en heb 2 maanden geleden de alphacrypt gekocht. Heb dus ook 2 maanden lang zonder enkel probleem naar digitale tv gekeken. Tot plotseling vorige week, de dag na het super slechte weer s'nachts, mijn digitale tv weggevallen is. Er staat nu steeds in beeld dat de alphacrypt niet geaccepteerd word, terwijl ie het wel gedaan heeft.
    Hebben nog meer mensen hier last van of alleen ik?
    En wie kan mij misschien wat tips of hulp hierbij geven?

    Alvast 1000 maal dank!:applause:
     
  2. Wat is nu de exacte melding die er in het scherm staat want ik heb nog nooit ergens gelezen dat er een melding zou zijn dat de AlphaCrypt niet geaccepteerd wordt. Zonder exacte foutmelding is het voor ons niet mogelijk om je de juiste aanwijzingen te geven.
     
  3. alphacrypt

    ok er is dus nu helemaal iets raars gebeurd, ik heb nu helemaal geen beeld meer. ook geen analoog, snap hier ff helemaal niks meer van.
    kom hier later op terug, sorry
     
  4. alphacrypt

    Nou ik krijg dus nu steeds in beeld : "You are not entitled to receive this programme!
    Ik weet niet meer wat ik hier mee aan moet:sad:
     
  5. Okee, die melding heeft dus niets met het accepteren van de AlphaCrypt te maken, maar met de rechten om een kanaal te mogen bekijken. Heb je de smartcard bij Ziggo geregistreerd?
     
  6. Ja zeker Ja zeker. Oh ja, en alleen NED 1 doet het trouwens wel.
     
  7. Ziet ernaar uit dat je preview periode gewoon verlopen is en dat je de smartcard dus nooit bij Ziggo hebt geregistreerd óf dat je registratie niet goed is doorgekomen bij Ziggo. Als je een "Mijn Ziggo" account aanmaakt op ziggo.nl dan kun je daar zien of je smartcard wel is geregistreerd, en zo niet, dan kun je daar je kaart alsnog registreren.
     
  8. ok top! harstikke bedankt, ga gelijk kijken!
     
  9. waar moet dat dan ergens bijstaan als ik vragen mag?
     
  10. Heb je zo gauw al een "Mijn Ziggo" account aangemaakt?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina