1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Flikkerende HD zenders

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door jphalewijn, 3 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag Allen,

    Sinds 1 week een vervelende flikkering in History HD en National Geographic HD. Het beeld flikkert dus om de paar seconden. Beeld kwaliteit is verder wel goed. ook de signaal sterkte is ongewijzigd.

    Decoder (samsung) aan/uit gehad, zenders opnieuw geïnstalleerd, HDMI kabels verwisseld. Zonder resultaat.

    weet wel dat Ziggo in mijn regio heeft lopen te klooien met de frequenties/

    Iemand een idee??

    Sean
     
  2. Ik had hetzelfde probleem al sinds een week. Volgende oplossing Zelf uitgevoerd en het werkt weer perfekt.


    Klaar in acht simpele stappen!
    Volg eenvoudig de stappen 1 tot en met 8 om de nieuwe software te installeren.
    1. Druk op de
    MENU-knop van de afstandsbediening van uw HD-ontvanger.
    2. Ga naar
    Installatie en druk op de OK-knop van uw afstandsbediening.
    Er wordt om een pincode gevraagd. Toets uw eigen pincode in. Heeft u nooit
    een eigen pincode gekozen, dan kunt u de standaardpincode 0000 intoetsen.
    3. Kies
    SOFTWARE OPWAARDEREN en druk op de OK-knop van uw
    afstandsbediening.
    4. U krijgt de vraag
    START SOFTWARE OPWAARDEER PROCEDURE?

    Druk op de
    OK-knop van uw afstandbediening om het opwaarderen van de
    software te starten. Uw digitale ontvanger lijkt uit te gaan en geeft circa vijf tot tien minuten geen beeld weer. Op dit moment haalt de ontvanger de
    nieuwe software op.
    Zodra het opwaarderen van de software voltooid is, start de ontvanger
    automatisch weer op. Controleer nu of de nieuwe versie van de software op de
    ontvanger is geïnstalleerd. Dit doet u als volgt:
    5. Kies opnieuw voor de
    MENU-knop van uw afstandsbediening.
    6. Ga naar
    Systeem.

    7. Kies
    Systeeminformatie.

    8. Controleer of achter
    Ver. S/W de vermelding 132 staat. Zo ja, dan is de
    nieuwe software op de juiste wijze geïnstalleerd. Zo nee, herhaal dan stap 1 tot en met stap 8.


    Suc6
     
  3. opgelost

    dag,

    suggestie opgevolgd..................Probleem opgelost!!

    bedankt hiervoor!:applause:

    Sean
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina