1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wat nu weer: alle kaarten preview verlopen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door G.bruiker, 3 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb sinds enkele dagen ook steeds meldingen als: Preview verlopen of dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement.
    Alleen NL1 kan ik dan nog kijken, maar de rest van het Totaalpakket is dan zeker 10 a 15 minuten niet te bekijken.
     
  2. Dit heb ik nu ook!!
    Alle zender preview periode verlopen behalve NL 1.

    Erg vervelend....
     
  3. Als je Smartcard geregistreerd staat (check MijnZiggo! Als je géén schriftelijke bevestiging hebt gehad kan er iets mis zijn gegaan met je activatie!) probeer dan eerst eens de decoder van stroom en coax af te halen en opnieuw aan te sluiten.
     

  4. Ik zie mijn smartkaartcode niet staan op mijn ziggo.
    waar moet het onderstaan dan? Producten?
     
  5. Inderdaad. Als je je Smartcard pas sinds kort hebt, en je hebt geen schriftelijke bevestiging, zou ik even contact opnemen. Je kan je Smartcard registreren via de website (hier), via een automatisch telefonisch menu (0900-1884, optie 2, daarna 1, daarna 1) of via een administratie-medewerker (0900-1884, optie 3 en daarna 4).

    Bij de laatste mogelijkheid moet je waarschijnlijk wachten tot je iemand aan de lijn krijgt, maar daar kunnen ze je wel gelijk vertellen of er bijvoorbeeld een eerdere wijziging in het systeem activatie in de weg zit. Als je geduld hebt zou ik gewoon via de website activeren, is het dan na drie dagen nog niet opgelost zou ik wel even bellen naar de administratie.
     
  6. ik ben reeds al een aantal maanden in het bezit van dtv. Smartkaart destijds ook gewoon netjes geregistreerd. Blijkbaar is het niet door gekomen! Dan is het denk ik toch verstandig om contact (proberen) op te nemen met ziggo.

    Bedankt
     
  7. Mijn kaarten zijn netjes geregistreerd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina