1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Zeer warme douche

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door ronvm, 3 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Na een aantal problemen rondt de (incomplete) levering te hebben gehad, is nu alles in het werk gesteld om mij tevreden te krijgen. En dat is gelukt, dankzij toedoen van een forumlid (ik hou het anoniem om te voorkomen dat iedereen op hem af komt) is alles in een sneltreinvaart gezet en kreeg ik een brief waarin stond dat de levering aan mij inderdaad te lang geduurd heeft en kreeg zelfs excuses daarvoor, ik vind dit buitengewoon perfect en servicegericht dat ik al mijn eerdere op en aanmerkingen omtrent dit onderwerp ter plekke doorstreep.

    Ziggo, petje af!! Ik ben weer dik tevreden.
     
  2. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Gefeliciteerd met het bereikte resultaat. Als iedere medewerker nou zou klantgericht zou zijn.
     
  3. Nou da's absoluut waar, mijn frustratie eerst kwam door een medewerker die gewoonweg 'bot' te noemen was. Gelukkig is 90% wel ter zake kundig en (niet onbelangrijk) vriendelijk naar de klant toe en dan hang je op met een beter gevoel.
     
  4. Fijn dat het is opgelost!
    Nu ik nog....
    Ik vind hier niets over de geld terug actie op de Cisco digitale ontvanger.
    Heb er een in de winkel gekocht, moet binnen 4 weken € 329,- terugkrijgen. Duurt al langer, maar nog niets gehad. Telefonisch kan of wil men mij niet helpen. Wie heeft dezelfde problemen?
     
  5. Ter informatie:
    Als je vragen hebt over de actie, of de cashback na vier weken nog niet hebt ontvangen, dan kun je een mail sturen naar Ziggo@acties.nu
     
  6. Je kunt ook bellen met Buspro: zij zijn de uitvoerende instantie in dit geval.

    Bezoekadres:
    Buspro BV
    Lorentzlaan 13
    3401 MX IJsselstein
    The Netherlands
    Tel: + 31(0)30 - 6000790
    Fax: + 31(0)30 - 6000952

    Ik heb ook gebeld en zij geven aan dat alles in het systeem staat, maar dat ze niet weten wanneer ik mijn geld terug krijg. Ze zeggen dat Ziggo hun goedkeuring moet geven, maar Ziggo zegt dat dit niet het geval is en dat Buspro achterloopt met de restituties.

    Succes en groeten, Paul
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina