1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ooit gemist werkt niet correct

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door hoonteweg, 3 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mee eens.
     
  2. Ik heb nu ITV een week en werk ook nog niet dit heb ik 'cisco box met 2 jaar 16,95 actie' papieren op gestuurt voor geld terug actie.
    Ik woon in Friesland Joure.
    De smardcard is gerigistreerd alles goed aangesloten dus zou moeten werken,kan alleen promo's binnen halen verder niets nog.
    Heb inmiddels ook een mail naar Ziggo gestuurt maar nog niet gehoort.
    William.
     
  3. Ja dat klopt idd, ik was nog beetje :sleep: denk ik :P

    @Ziggo, update die IVR eens aub of zet onze nummers in een ITV lijst zodat als we voor tv optie kiezen automatisch naar ITV gaan :thankyou:.
     
  4. laatste stand van zaken:
    heden weer met heldpesk gebeld. Die zouden e.e.a. handmatig weer invoeren, ik moest het na 2 uur maar weer proberen. Resultaat is dat niet alleen ooit gemist niet meer werkt maar ook de andere interactieve onderdelen niet meer.
    Echter, ik heb een ander pasje (van de decoder die in de slaapkamer staat) in het cisco kastje gestopt en nu werkt alles wel!!!
    Hoewel ik elke keer heel duidelijk vertel welk pasnummer in het cisco apparaat zit is blijkbaar e.e.a. op mijn andere pasje neergezet.

    Maandag dit maar even aan de helpdesk melden, kan nu in ieder geval het ITV gedeelte volledige gebruiken.
     
  5. De oude kaart is dus nu ITV en de nieuwe heeft niet alles?
    Als de nieuwe niet alles heeft zou ik die nu dan gewoon via mijn ziggo aanmelden, als het goed is is dat sneller dan (maandag) bellen :P

    PS: Weekend is helpdesk ook open ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina