1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ooit gemist werkt niet correct

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door hoonteweg, 3 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds kort heb ik ITV met zo'n cisco kastje. Na veel bellen met de helpdesk werkt het meeste nu prima. Echter, met ooit gemist is er nog steeds een probleem. Ik heb zelf ontdekt dat zodra er een bedrag in beeld komt (en dat bedrag is dan 0,00 euro) het programma niet wil starten. dat is bijvoorbeeld zo bij misdaadnet. Bij programma's als de teletubbies staat helemaal geen bedrag vermeld en die kan ik dan wel bekijken. Herkennen mensen dit en is het bij jullie wellicht wel opgelost?

    M. Schuurman
     
  2. Ik heb dit ook kom ook uit Groningen zal dat er iets mee temaken hebben
     
  3. Heb ik ook (in Utrecht). TV-theek werkt wel dus met het retoursignaal zal alles wel in orde zijn, lijkt me. Net gemist blijft hangen met zo'n oranje schermpje "even geduld" ervoor.
     
  4. Als het goed is zou hij bij mij moeten werken omdat ik zo'n plus pakket heb met alle kanalen maar ook bij mij werkt het niet een geeft hij aan dat ik een nummer moet bellen
     
  5. Bij mij doet alles kwa toegang het goed (cisco box met 2 jaar 16,95 actie), bij levering niet na bellen uurtje of drie later wel... Alleen is alles mbt interactief extreem blokkerig maar dat heeft met wijkkast ofzo te maken, is lang verhaal ;)
     
  6. Is je Smartcard geregistreerd voor ITV? Zo niet, of twijfel je, even bellen naar 0900-1884, optie 3 en daarna 4.
     
  7. Ja hoor, registratie is OK. Ik heb ook het totale digitale pakket. Het zou dus moeten werken, ook volgens de helpdeskmensen. Waarom het niet werkt heeft tot nu toe niemand kunnen ontdekken. Andere zaken als net gemist, tv theek en video's tegen betaling werken echt prima. Aan retoursignaal, bekabeling e.d. kan het niet liggen.
    Wat ik trouwens wel lastig vind is dat je bij 0900-1884 eerst de "gewone"helpdesk krijgt en dat die mij voor ITV direct moeten doorverbinden naar een ander callcenter (in den Haag als ik het goed heb) Alleen daar hebben ze blijkbaar verstand van ITV. Ik sta telkens 2 keer in de wachtrij.
     
  8. Tja het is een vrij nieuw product natuurlijk en eigenlijk mogen we ergens blij zijn dat niet iedereen je ermee helpt zeg maar...

    Al eens fabrieksinstellingen hersteld btw, help soms voor rare dingen...
     
  9. Precies, beter dat er een gespecialiseerde afdeling is dan dat alle twintig afdelingen halve informatie gaan oplepelen.
     
  10. Punt dat ik wilde maken is niet dat er een speciale afdeling is, want dat is uiteraard prima. Mijn punt is dat 2 keer in de wachtrij. Zou mooi zijn als je via het keuzemenu direct naar ITV zou kunnen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina