1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kabelmodem retourpad wisseling kon niet worden afgerond

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Stefan van Dorst, 2 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb net de Cisco 8455 geinstalleerd en heb perfect beeld. Alleen de interactieve tv opties werken nog niet, maar dit zal komen doordat ik de smartcard vandaag pas heb geinstalleerd.

    Wat mij niet bevalt is dat ik de volgende melding krijg bij installatie van interactieve tv: "Kabelmodem retourpad wisseling kon niet worden afgerond"

    Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
     
  2. Je hebt de cisco volgens de 'handleiding interactieve tv' aangesloten?
    Dus alles retourgeschikt volgens: 1-gats aop - breedbandversterker - (evt weer 1-gats wcd) - cisco.
     
  3. De groene kabel komt bij mij gewoon uit de grond in de meterkast en daar heb ik rechtstreeks de breedbandversterker opzitten. Daarna wel een 1 gats wcd....
     
  4. Daar is niets mis mee. Helaas :?, daar ligt het dus waarschijnlijk niet aan.
     
  5. in ieder geval bedankt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina