1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

HDTV pakket abonnement

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door The Puma, 30 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb me via de ziggo site mijn abonnement uitgebreid met het HDTV pakket.

    Hoelang duurt het voordat ze dat omgezet hebben naar mijn smartcards?
    Ik heb dat afgelopen donderdag doorgegeven
     
  2. stitch_duck

    stitch_duck Forum Member

    Berichten:
    338
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Locatie:
    015 Ziggo (Casema)
    Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Bij mij was het de volgende dag geregeld.
     
  3. Nog steeds niet geregeld
     
  4. Beetje geduld hoor, het is weekend!
     
  5. HDTV abonnement

    In het verleden deed ik dat ook via de website. Maar dan gebeurde er niets! Zelf heb ik nu de ervaring dat je beter kunt bellen en dan voor de optie 5 kiezen (nieuwe produkten aanvragen). Bij die optie had ik in ieder geval geen lange wachttijd. De zaak werd direct geregeld!

    William
     
  6. Tegenwoordig wordt het via de website dezelfde dag nog ingevoerd vaak, dus gaat het net zo snel als bellen. Het nadeel van de verkoopafdeling bellen is dat zij maar hele beperkte mogelijkheden hebben, erop gespitst zijn je meer aan te bieden (hoeft overigens niet negatief te zijn) en in mijn ervaring de minste training/info van Ziggo krijgen van alle afdelingen.
     
  7. Ik denk dat het bij de Topicstarter inmiddels wel geregeld is, anders had hij zich hier wel weer gemeld....
     
  8. Ja klopt, na een keer bellen was het dezelde avond opgelost :)
     
  9. Gebeld en na een uur had ik HD
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina