1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ineens geen nummerweergave meer

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Sander1984, 30 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds een paar dagen hebben we geen nummerweergave meer deze deed het altijd wel.
    Als ik de klantenservice bel zeggen ze alleen maar kijk maar in je boekje of de telefoon fsk ondersteund, dat is wel het geval. Heb nu een paar keer gebeld in de hoop of er iemand tussenzat die er daadwerkelijk verstand van heeft maar blijkbaar lezen ze een of ander standaard tekst voor.
    Is hier iemand die weet hoe ik weer nummerweergave kan gebruiken?
     
  2. Je toestel dient inderdaad FSK te ondersteunen en dat ook als protocol te gebruiken, echter dient er vanuit Ziggo ook gecontroleerd te worden of de dienst active is of niet. Dat zou je nog even kunnen vragen :)
     
  3. Het toestel ondersteunt FSK en bij Ziggo zeiden ze dat het wel geactiveerd was.
    Hij deed het ook altijd gewoon maar nu ineens niet meer.
     
  4. Je toestel zou in theorie ook nog stuk kunnen zijn. Misschien kun je even een toestel van iemand anders lenen die ook telefoon van Ziggo heeft (of een FSK geschikt toestel gebruikt) en dan even testen of het dan wel of niet werkt. Test dan ook jouw toestel even bij die andere mensen.

    In dat geval kun je Ziggo vertellen dat het bewezen niet aan jouw spullen ligt en zullen ze het probleem hopelijk door gaan zetten.
     
  5. Modem en basisstation resetten (even van de stroom af) wil ook nog wel eens helpen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina