1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen Signaal na Installatie Cisco ontv.

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door weetjehoe, 30 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat Interactive tv werkt zeker nog niet? want ik lees dat er veel mensen zijn waar het nog niet werkt wat heb je er dan aan eigelijk als je er wel voor betaalt??.
    William.
     
  2. je betaald er nog niets voor heb nog geen rekening gehad jij zeker weten ook niet
     
  3. Nee ik heb ook nog geen rekenin gehad ik heb het nog maar drie dagen dus.
    Maar ik kan wel serie's of programma's gemist,ooit gemist oproepen maar niet starten dan druk je toch op de OK knop! maar dan gebeurt er niets helaas nog?.Of niet eerder als je betaalt hebt!!!.
    William.
     
  4. nee ik ook niet dan komt er een nummer in beeld dat ik moet bellen
     
  5. tis een zooitje heb nu wel mijn extra kanalen maar itv nog steeds niet na een dikke maand
     
  6. Waarschijnlijk is je smartcard nog niet geregistreerd en geactiveerd voor ITV. Dat kun je hier regelen.
     
  7. ok doen we
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2009
  8. Als ITV niet werkt komt dat vaak omdat je Smartcard nog niet geregistreerd is voor ITV. Dat is iets wat de klantenservice (0900-1884, optie 3 en daarna 4) voor je kan rechtzetten. Dit duurt vaak lang omdat het gebruikte systeem maar één wijziging tegelijk accepteert, en je bestelling van de ontvanger nog in het systeem staat. Dat moet administratief eerst afgerond zijn.

    Dit betekent dat het in zo'n geval nog niet werkt omdat je abonnement nog niet in is gegaan. Je betaalt er dus ook nog niet voor!
     
  9. Mijn kaart is inmiddels geregistreerd dat is zeker ik heb nog even de stekker eruiut gehaalt van de decoder en nu als ik een catalogus ophaal kan ik soms wel een trial afspelen maar dan staat er bij een programma links 'Kopen' voor een abonnenement bel 0900-0730.
    Mischien is het wel zo dat het een paar dagen duurt voordat het werk?.
    William.
     
  10. Stuur een berichtje naar die Ziggo Meneer in dit forum met al je gegevens en het komt in orde.
    Heeft mij ook geholpen vandaag werkte alles:pompom:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina