1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Oorzaak gevonden?! >1 jaar blokkerig beeld, etc.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door SvenEnSabrina, 30 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Weer de serie lost getest net en wat blijkt geen blokjes , dus blijf bij mijn mening dat in de avonduren bandbreette te weinig is.
     
  2. Ja bij jou mischien idd of bekabeling of id... Maar hier zeer zeker niet, heb met alle producten signaal problemen dus komt fout binnen, is toch ook bevestigd door helpdesk (lees stuk terug).
     
  3. Ja idd heel erg vervelend voor je.
    Sterkte:schater:
     
  4. Nieuwe tv kabel gehaald beter afgeschermd geen problemen meer:pompom:
     
  5. Proficiat! Had ik ook maar slechte bekabeling...

    PS: Eerst was het (bij jou) een bandbreedte probleem, toen je de dopjes op de versterker, toen toch maar weer bandbreedte, toen een stukje in de serie, toch maar weer bandbreedte en nu je bekabeling dus :pompom: niet te vroeg. Mischien is het toch wel een bandbreedte probleem ;)
     
  6. Klopt je zoekt je rot wat kan het toch zijn.
    Blijkt een stukje kabel van 2 euro de oplossing te zijn:applause:
     
  7. Die heb je ook, alleen buiten de voordeur, dat is de frustratie.
     
  8. Idd...

    Mijn internet op dit moment (AI1Extra), it :censored:!
    [​IMG]

    Eens kijken wat de monteur gaat doen, huidige probs:
    - Internet downloadsnelheid haalt ongeveer helft v/d snelheid
    - iTV alle streams blokkerig/pauzerend
    - Digitale TV, BER waarde niet op 0 al is het nu zelden blokkerig ipv standaard blokkerig. (Dit sinds onderdeel wijkkast vervangen is).
    - Telefonie niet 100% (al bel ik bijna niet), stukjes ontbreken soms.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jun 2009
  9. De monteur is zojuist langs geweest en heeft dan eindelijk de oorzaak gevonden, in de groene kabel van EV naar AOP zit vocht (ofwel defecte kabel) en moet dus vervangen gaan worden.

    Dit is ook in het @home tijdperk al eens als oorzaak aangewezen, echter zou dat 6-8 weken duren ivm vergunning. Na 9 weken toen zelf maar gebeld maar toen was opeens niets meer bekend, dus ik hoop dat het nu wel bekend blijft ofwel opgelost zal worden!!! Denk het wel want dit was weer die "super" monteur, mijn complimenten!

    Ben wel zeer boos op ziggo (de monteur ook) dat dit langer dan 1 jaar moest duren (al waren er dus wel 2 problemen, 1 wijkkast probleem (glasvezel naar coax omvormer) en mijn groene kabel. Aan de andere kant ben ik blij dat ik over een paar weken eindelijk mag genieten van hetgeen ik wil, goed werkende producten!

    modedit : moderatie issues buiten het topic houden, PB kan ook.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2009
  10. Ziggo heeft heel wat goed te maken in jouw geval.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina