1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Oorzaak gevonden?! >1 jaar blokkerig beeld, etc.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door SvenEnSabrina, 30 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat wordt dan 12en een half en nummer 13, want nummer 12 heeft zen werk maar half gedaan. :mrgreen::oyeah:

    On topic:
    Je had toch gemeld dat het specifiek over itv ging, waarom ze dan een monteur langs sturen die daar helemaal niks van af weet, vind ik vreemd dan.:shock:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2009
  2. Idd ongelofelijk... Krijg er langzaam echt de :censored: van... en geloof me ik heb heel veel geduld wat betreft zoiets...

    En ja, ik had dat :censored: monteurtje bijna z'n baas laten bellen (was ik aan het denken) maar aan het "ruige/stoere" gedrag te zien ging dat escaleren dus heb ik maar niet gedaan voordat ik nooit meer een monteur krijg ;)

    Maar goed, ik ga er (positief ingesteld) van uit dat Ziggo nu eens goed aan de slag gaat (er is nu in elk geval een super mooie interactie voor de monteur aangemaakt) en sowieso wil ik weer een ZIGGO auto zien voor de deur ipv zo'n :censored: bedrijf dat zo'n :censored: gastjes in dienst heeft, echt waar... ik krijg er langzaam gezondheidsproblemen van (bij wijze van spreken (hoop ik)!!!!)

    Ziggo help, los mijn probleem op :shock:
     
  3. Tja... Uh... @Ziggo, hebben jullie het antwoord op die vraag?
    Mischien door de modem waardes enzo?!
    400 miljoen pakkets verzonden waarvan 200 miljoen (corigieërbare)) errors in 8 daagjes :(
     
  4. "Akkoord! En we sturen ook een van onze Ziggo interactieve bedrijfsarten mee.!:schater:
    Ook zo een van 13 in een dozijn!":mrgreen:
     
  5. modem en internet

    Let op he, komt die hij las mijn internet modem uit :grin:
    8 dagen aan (ivm wisselen bekabeling, twijfelt toch aan jezelf na 1 jaar he) 400 miljoen pakkets verzonden waarvan 200 miljoen (corigieërbare)) errors ofwel NOG STEEDS (+ 1 jaar) zit er iets nog niet helemaal goed...

    toch raar dat inet en modem niet gescheiden zijn

    peter

    tv is tv inet is inet dernk 2 verschilende dingen

    vr peter
     
  6. Ziggo producten (TV / Internet / Telefonie) komen via één en dezelfde kabel je woning binnen (http://hetbedrijf.ziggo.nl/over-ziggo/netwerk/ziggo-netwerk/), de groene kabel (heel soms blauw ;))...

    Het gaat sowieso niet helemaal over normale tv maar itv...
    In de digitale ontvanger (decoder) voor iTV zit dan ook gewoon een modem en krijgt ook gewoon een IP adres, etc. etc. net zoals een internetmodem... Hier zit gewoon iets niet lekker in het signaal, bv. ergens een breuk in de groene kabel, probleem in EV (al is die al geheel vervangen geweest), wijkkast ofzo...
     
  7. Je bent al verder dan Ziggo als ik dit zo lees.:cool:
     
  8. Heb ook blokkerig beeld en eens een test gedaan.
    Ben de serie lost aan het volgen vaak blokjes in beeld.
    Heb nu een aflevering opnieuw geken en op percies dezelde plaats verschijnen de blokjes en geluid storingen.
    Dus ligt niet aan de ontvangst.
     
  9. Zeker weten van wel want ik heb dus NIET enkel problemen met iTV.
    En sowieso heb ik het continue extreem en niet heel soms...
    Ook op (normale) digitale TV blijft de BER niet op 0, wel niet zo erg dat ik nog de hele tijd blokjes (decoder kan het nog (net) corigeëren) zie maar wel af en toe. BER is dus ook niet op 0 en dat hoort wel. Verder heb ik 50% van mijn internet pakketjes met errors en haal ik mijn snelheid niet.

    Maar goed, monteur is onderweg...
     
  10. :rolleyes::rolleyes:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina