1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Oorzaak gevonden?! >1 jaar blokkerig beeld, etc.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door SvenEnSabrina, 30 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb zelf vanochtend getest en net ook nog even, en vast straks nog eens... Maar tot nu toe was het gewoon even vervelend ofwel blokkerig.
     
  2. Heeft niks met bandbreedte (internet) te maken. vod is gewoon een digitaal kanal binnen een transport stroom
    het kan wel zijn dat de vod freq verstoord word door bv instraling.



     
  3. Heb die afsluitdopjes eens op de versterker gedaan en nu geen last meer.
     
  4. Mijn binnenhuisbekabeling is van zeer goede kwaliteit, afsluitdopjes zitten ook gewoon netjes op de versterker... Maar goed bij mij is het probleem er ook als het rechtstreeks op aop aangesloten is...
     
  5. Zo, de monteur is zojuist hier geweest...... voor helemaal niks...

    Hij kwam binnen (Omnivisie monteur) vroeg wat het probleem was...
    Ik legde het dus uit en toen zei die, dan kan ik niets voor u doen, ik heb geen instructies voor interactieve TV bovendien is het pas nieuw en is dat logisch dat er dan problemen zijn. Ik zei dus toen echt niet, er zijn genoeg mensen die zonder blokjes itv kunnen kijken!!! Maar goed, ik kan je zeggen dat het laag in de MHZ zit, dus moet je mischien maar gewoon eens beginnen met het meten van het signaal om te kijken of dat wel/niet goed is. Hij zei, nee ik doe niets met itv en ging toen weg...

    Dus nu ziggo maar aan het bellen, alleen doet de IVR het ff niet lekker...
    Update volgt...
     
  6. Ongelofelijk. En dan zijn er hier toch nog van die Ziggo medewerkers op het forum die rustig durven te beweren dat Ziggo probeert om zuinig om te springen met het uitsturen van monteurs om de kosten te drukken. Overal lees je dat er voor Jan met de korte naam monteurs op pad worden gestuurd die niet ter zake kundig zijn voor het betreffende probleem en onverrichter zake weer retour gaan. Klanten offeren daarvoor hun vrije tijd op en de overige klanten mogen weer via het veel te hoge basistarief voor de kabel bijdragen aan de nutteloze kosten die op deze manier gemaakt worden. Wat een organisatie.
     
  7. Zo!

    Net dus gebeld ging paar keer mis met doorverbinden naar iTV maar goed, kan gebeuren ;)

    Kwam bij mijn favo agent van de iTV afdeling en alweer SUPER GEHOLPEN echt waar!!!!!

    Let op he, komt die hij las mijn internet modem uit :D
    8 dagen aan (ivm wisselen bekabeling, twijfelt toch aan jezelf na 1 jaar he) 400 miljoen pakkets verzonden waarvan 200 miljoen (corigieƫrbare)) errors ofwel NOG STEEDS (+ 1 jaar) zit er iets nog niet helemaal goed...

    As dinsdag volgende monteur (iom mezelf, kon maandag al).

    Update volgt...

    PS: Oh ja, de monteur had in zijn log gezet dat die van alles had gedaan, niet dus de ... Ik wou hem al bijna hierhouden en zeggen dan ga je nu je baas maar eens bellen!!!! Maar ik d8, dadelijk krijg ik daardoor NOOIT meer een monteur dus doe maar niet...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2009
  8. En dan ben jij NIET thuis, zei je, want dit wordt monteur nummertje...13!:schater:
     
  9. Piep, idd... lol maar eh, ze komen (zeer waarschijnlijk) met z'n 2en, hoe werkt dat dan :shock:
     
  10. Makkie.Nummer 13 mag er dan niet in, natuurlijk. Alleen nummer 14 toelaten.:idea:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina