1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Oorzaak gevonden?! >1 jaar blokkerig beeld, etc.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door SvenEnSabrina, 30 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Was? lol
     
  2. Heb het vandaag nog altijd... En idd de ene keer veel erger dan de andere keer maar wel altijd! Hoe is het bij jou vandaag mbt dit iTV (streaming) probleem?

    PS: Als mensen dit lezen en ook blokjes hebben (rechtstreeks aangesloten en met goede bekabeling) op het iTV gedeelte laat dan ff je postcode achter aub. Altijd handig(er) voor Ziggo support en/of de GV.
     
  3. Blokkerig Beeld

    Na alle ups en downs heb ik het volgende probleem.
    Als ik met itv een serie ga kijken komen er flinke storingen in voor,zoals minuten lang blokkerig beeld en soms geheel stilstaand.
    Heeft daar nog iemand ervaring mee?:cry:


    postcode 6121ka
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2009
  4. Ja! Ik begon dit toppic mbt het feit ik langer dan 1 jaar op een oplossing heb moeten wachten mbt blokkerig beeld (alle zenders).

    MAAR doordat dat is opgelost ben ik nu ook trotse bezitter van iTV.
    Alleen heb ik nu (net zoals een aantal anderen) het probleem dat alle streams / uitzendingen via het interactieve deel blokkerig beeld geven en idd soms zelfs stilstaan...

    Persoonlijk zou ik nu altijd zeggen een binnenhuisbekabelingsprobleem MAAR ik weet zeker dat dat bij mij niet het geval is, bovendien werkt alles perfect muv het interactieve deel.

    Post aub even je postcode, ik vermoed dat dat snel handig zal zijn voor ziggo support.

    PS: As. vrijdag (avond) komt er bij mij een monteur voor dit probleem.

    UPDATE: Tot nu toe (even teruglezen) zit iedereen met dit probleem in voormalig @home gebied (behalve als ik iets over het hoofd heb gezien).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2009
  5. Ik heb vanavond weer iTV zitten kijken en feitelijk zonder problemen. Tenminste, ik heb regelmatig goed kunnen kijken. Heb verschillende programma's van verschillende zenders geprobeerd. En het varieerde van meteen goed tot heel slecht. Maar als het slecht was en stopte en probeerde het nog een keer dan was het wel goed!

    Al met al ben ik best tevreden momenteel. Het komt wat instabiel over maar dat wil ik nog wel scharen onder kinderziektes...
     
  6. Heb geen zin om proefkonijn te zijn van ziggo, dat gebeurt maar al te vaak tegenwoordig...
    Toen ik itv bestelde heb me eerst laten bellen , nee meneer er komen geen extra kosten bij.
    Nou mooi niet dus, nu staat er ineens op alle sites van ziggo ex 16.95 van het kabel abbo.
    Dus pure misleiding
     
  7. Als je al klant was voor de kabel dan klopt het toch ook? Zo niet, ja dan is het flauw dat ze je niet erbij vermelden dat je natuurlijk de kabel zelf nog moet betalen als je er expliciet om vraagt.
     
  8. Ja vind het erg vervelend dat het personeel cq helpdesk er niet voldoende is over voorgelicht.
    Maar geven ze ook toe na een boze mail van mijn kant.
    Verder vind ik het wel mooi spul, maar nu nog die blokjes:schater:
     
  9. Even voor de duidelijkheid / zekerheid, je postcode hier posten heeft niets met proefkonijn te maken, dat heeft er juist mee te maken dat het probleem dan (zeer waarschijnlijk sneller en eenvoudiger) verholpen kan worden omdat ziggo beter weet waar te zoeken.

    PS: Als er bijstaat ex. ... is het geen pure misleiding natuurlijk ;)
    Wel als een verkoopmedewerker dit niet meld maar na telefonische bestelling(en) heb je altijd 7 dagen bedenktijd en de brief met overzicht heb je binnen 7 dagen binnen (althans is de bedoeling).
     
  10. Vandaag is het beeld bij mij (op enkel iTV) NOG slechter, zeker meer dan de helft blokjes MAAR wel is het geluid vandaag beter / goed.

    Maar kinderziekten? Als dat zo was zouden de iTV specialisten van ziggo dat toch al wel moeten/mogen weten? Lijkt in elk geval niet zo anders hadden deze geen monteur naar me gestuurd lijkt me... Ach ja ik wacht af tot vrijdag... Zal dan sowieso het laatste nieuws/resultaat van de monteur dan hier posten...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina