1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Oorzaak gevonden?! >1 jaar blokkerig beeld, etc.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door SvenEnSabrina, 30 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Begrijp in dit geval niet wat je daarmee bedoelt.
    Je argumentatie erna vond ik overigens ok. Maar wie bedoel je hierboven?
     
  2. Ja momenteel 2 maanden gratis en extra korting op nieuwe box...
    Meer kon niet telefonisch dus moest ik een brief sturen (beetje flauw, kunnen ze intern toch ook melden!) en dan afwachten... Ik verwacht eigenijk toch gewoon 1 jaar retour ik bedoel heb ook al meer dan 1 jaar problemen en alles netjes gemeld dus...
     
  3. Helemaal met je eens, maar je gaat die brief wel sturen, toch?
    Kun je nog eens uitleggen hoe het is gelopen, en het gaat om een behoorlijk geldbedrag.
    Dat ze het verhaal daarom per brief willen hebben kan ik trouwens wel begrijpen. Een beetje kasgeld om per telefoon klanten goed te bedienen, ok, maar het gaat hier om (veel) meer dan de kleine kas.
     
  4. Dit ben ik niet met je eens!!
    Alle ziggo engineers kunnen en mogen in alle kasten komen van eindversterker tot wijkcentrum.

    Ben wel met de posters hier eens dat als er storingen optreden, je dan verder moet zoeken dan alleen de huisaansluiting , dit is vrij simpel te meten op de aop. (als men de moeite neemt:wink:)
     
  5. Als dat zo is... Heb nog steeds storing de monteur zou het doorgeven en het zou deze week vervangen worden... Maar een monteur hoeft dus geen vervangend onderdeel op te halen als hij dat niet heeft?!

    Wat betreft het meten niemand heeft de oorzaak via metingen kunnen vinden?! Kortom ze meten allemaal niet goed?
     
  6. Het is alweer woensdag... Ik heb geduld (die paar dagen na 1 jaar doen het ook niet echt) maar waarom geloof ik er eigenlijk helemaal niet in?!
     
  7. Eindelijk, gisteren is het onderdeel vervangen en dit lijkt het probleem zeker verholpen te hebben!!! Eindelijk kan onze straat en ikzelf dus ook weer goed digitaal TV kijken! Wel heb ik op het interactieve deel nog blokjes en geluidsproblemen, hoop dat dat te maken heeft met de storing in de regio die ze melden...

    Het blijft natuurlijk jammer dat dit meer dan 1 jaar heeft moeten duren maar ik ben echt blij dat het nu eindelijk verholpen is. Hoop dat de klantenservice zich nog van hun goede kant laat zien mbt de vergoeding maar daar reken ik eigenlijk wel op, oorzaak is tenslote duidelijk geweest en als klant heb ik alles eraan gedaan om mee te werken tot een oplossing...
     
  8. Laat je het hierbij, of vraag je geld terug? Als je niet vraagt, gebeurt er denk ik niet veel.
     
  9. Precies, gewoon schriftelijk restitutie vragen met kopiƫn van facturen en dat soort zaken.
     
  10. Heb ik al gedaan... Heb nu 2 maanden gratis en extra korting nieuwe box gekregen maar moest idd brief van ze sturen voor rest... Is al gedaan, nu ff wachten op reactie...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina