1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Oorzaak gevonden?! >1 jaar blokkerig beeld, etc.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door SvenEnSabrina, 30 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb u een PB gestuurd.
     
  2. Thx enne, zeg maar gewoon je ;)
     
  3. Al een week blokjesvrij gekeken dikkere kabel enz.
    Zit ik vanavond itv te kijken begint de ellende weer.
    Snap niet meer wat ik daar nog aan kan doen,krijg er de schijt van.
     
  4. Overstappen naar satelliet een optie?
     
  5. Blokjes op de tv is vrijwel altijd interferentie: (storing)
    Dat kan zijn op het aansluitpunt, op de stekkers van de dikkere kabel.
    Meestal is de storing veroorzaakt door storing in je huis, of extern door bijvoorbeeld een Digitennemast in de buurt.

    Zelf zoeken naar de oorzaak of een storingsmonteur laten inplannen. dan worden wel (voorrij) kosten in rekening gebracht.

     
  6. Pffffffffffff... Wordt er zo moe van!

    Omdat de conclusie groene kabel defect al eerder gemaakt is geweest, dacht ik, ik ga eens even informatief bellen wat de status / stand van zaken is... Op de een of andere manier (terecht blijkt) had ik een slecht voorgevoel, vandaar... En ja hoor, het zaakje was al gesloten ofwel als ik niet gebeld had had ik over 9 weken (kon 6-8 weken duren) weer hetzelfde als een paar maanden eerder, geen oplossing!!!

    De 1ste medewerker begon over mijn bekabeling, ik zei STOP... Hier ga je dus helemaal niets over zeggen, mijn bekabeling is in orde! Lees je interacties en doe iets nuttigs! Toen werd ik doorverbonden, die volgende werknemer had het lef me te adviseren dat ik beter kon opzeggen!? Toen was het dus even :censored:, ik betaal voor onderhoud, reparatie en afname van producten dus regel het maar hoe maakt mij niet uit... Zegt die, de enige goede manier is om een nieuwe monteur in te plannen die dezelfde conclusie maakt, etc. etc. Ik dacht het niet he! Ik heb :censored: 1 jaar, 1 maand en 2 dagen een probleem, dik 10 monteurs verder, meer dan 30 telefoontjes en jij legt de oplossing bij mij neer? Doe normaal! Regel maar iets, je gaat echt geen standaard procedure volgen in mijn geval, dat kan toch niet... Pffffffff........ En ja, hij gaf me gelijk (maar goed ook)... Dus hij ging het navragen (we waren nu zo'n 30 minuten aan het bellen), hij gaf aan dat het even kon duren... Na 45 min. piep piep piep... Mijn eerste reactie, heeft die :censored: het lef om de verbinding te verbreken?! De tweede reactie mogelijk een tech probleem dus die belt me zo wel terug, niet dus!!! Dus maar weer bellen, kom ik weer op de helpdesk zeg ik verbind me maar door met de afdeling die ik als laatste heb gesproken... Zegt die dat kan niet waarop ik natuurlijk reageer, waarom net wel en nu niet? Lees interacties en doe! Afdeling toch gevonden, doorverbonden en kwam gelukkig (mischien was het zo bedoeld :P) bij mijn super agent uit... Die helemaal verbaasd, dit kan toch niet?! Maar hij gaf ook aan in theorie ofwel standaard procedure zou er weer een nieuwe monteur moeten komen maar goed, dat gaan we natuurlijk niet doen... Hij ging het uitzoeken en belt vandaag terug...

    In afwachting...
     
  7. En...?:shock:
     
  8. Werknemer heeft contact gehad met afd. planning, planning heeft contact opgenomen met aannemersbedrijf en dat bedrijf gaat mij weer bellen...

    Alleen de vraag is natuurlijk, wanneer dit daadwerkelijk zal gebeuren... Persoonlijk vind ik dat ze me al hadden kunnen bellen met het bericht dat de aanvraag van ziggo in behandeling is genomen. Voor mijn gevoel gebeurt er nu helemaal niets... Let wel, mijn gevoel!

    Ik begrijp ook niet dat ze niet begrijpen dat ik alles wil meekrijgen, het is immers al eens compleet fout gegaan in het verleden en koste daarna ruim een half jaar om dezelfde conclusie nogmaals te maken...

    Zolang ik niks hoor ga ik vanaf nu elke dag informatief bellen ;)
     
  9. Het lijkt nu wel een gezelschapsspel. Weet iedereen nog wel waar het over gaat?:roll::roll:
     
  10. Jawel jawel... tot nu toe gaat het (nog) goed... Hoop alleen niet dat het zoals de vorige keer gaat dat het "opeens" niet meer bekend is.

    Update volgt uiteraard...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina