1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Er komt geen mail binnen

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door morreau, 28 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gisteren de overstap gemaakt naar Alles-in-1 van Ziggo. Toen de verbinding een feit was heb ik vanaf een ander e-mailadres een mailtje gestuurd én ontvangen. Dit is het enige ontvangen mailtje. Daarna zijn er verschillende mailtjes gestuurd naar het nieuwe mailadres, maar ze staan niet in Postvak IN. Ik heb gekozen voor de webmail als mailapplicatie. Gelukkig heb ik bij de instellingen een emailadres opgegeven waarheen inkomende mail wordt doorgestuurd. Dus ik zie wel wat in de IN-box had moeten komen. Het spamfilter heb ik op licht gezet omdat men bij de Klantenservice niet kon vertellen waar ik de ongewenste mail kon bekijken. Verzenden lukt wel.
    Hoe kan ik dit euvel verhelpen?
     
  2. Je hebt ingesteld dat alle binnenkomende mail wordt doorgestuurd naar een ander adres, en daar komt het wel binnen? Dan is dat het "probleem" toch?

    Als je het doorsturen voor een testmailtje eens uitzet, vind je het waarschijnlijk wel in je Inbox van je Ziggo mailadres. Probeer het eens, dan weten we of het aan die instelling ligt of dat er iets anders aan de hand is.
     
  3. Decibert,
    Het doorzenden is inderdaad de reden van het niet ontvangen van de mail. Dat het zo simpel kan zijn. Dank!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina