1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Nummer herkenning

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door MrMax, 28 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. CeeS

    CeeS Legend (✝ 2016)

    Berichten:
    12.349
    Multikabel heeft altijd alleen maar FSK protocol ondersteund, dus als het met zijn oude modem werkte is zijn telefoon in elk geval geschikt.

    Soms helpt het bij dit soort zaken om de telefoonbasispost even opnieuw te laten opstarten. Het zou gewoon moeten blijven werken met de nieuwe modems.
     
  2. paul0704

    paul0704 Forum Member

    Berichten:
    15
    Nummerherkenning inkomend weg

    Sinds 1 september is plotseling mijn nummerherkenning van inkomende gesprekken verdwenen. (als men mij belt, zie ik niet wie er belt).
    Naar buiten bellen, gaat mijn nummer wel gewoon mee.
    Per 1 september heb ik sneller internet gekregen en ik heb één TV-pakket opgezeg. Verder is er niets bij Ziggo veranderd.

    Heb vandaag de storing doorgegeven aan Ziggo. De medewerker CallCenter zei dat nr-herkenning uit- en inkomend gewoon aan stonden. Hij gaf het door naar de Technische dienst.
    Zijn er meer mensen die dit hebben na de snelheidverhoging??
    :sad::confused:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina