1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nummer herkenning

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door MrMax, 28 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Multikabel heeft altijd alleen maar FSK protocol ondersteund, dus als het met zijn oude modem werkte is zijn telefoon in elk geval geschikt.

    Soms helpt het bij dit soort zaken om de telefoonbasispost even opnieuw te laten opstarten. Het zou gewoon moeten blijven werken met de nieuwe modems.
     
  2. Nummerherkenning inkomend weg

    Sinds 1 september is plotseling mijn nummerherkenning van inkomende gesprekken verdwenen. (als men mij belt, zie ik niet wie er belt).
    Naar buiten bellen, gaat mijn nummer wel gewoon mee.
    Per 1 september heb ik sneller internet gekregen en ik heb één TV-pakket opgezeg. Verder is er niets bij Ziggo veranderd.

    Heb vandaag de storing doorgegeven aan Ziggo. De medewerker CallCenter zei dat nr-herkenning uit- en inkomend gewoon aan stonden. Hij gaf het door naar de Technische dienst.
    Zijn er meer mensen die dit hebben na de snelheidverhoging??
    :sad::confused:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina