1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Registratie smartcard zinvol?

Discussie in 'Digitale TV - Irdeto ontvangers' gestart door Zig_go, 27 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee hoor, kaart werkt prima. Ik heb woensdagavond geregistreerd en donderdagochtend deed het standaardpakket het alweer.
    Dat de pre-view niks met de activatie te maken heeft klopt misschien vanuit puur technisch oogpunt.
    Maar als je rechten kan toevoegen kan je ook rechten verwijderen.

    Je kan dus ook de pre-view overrulen.
    Stel ik stuur de kaartgegevens in zoals ik deed (i.v.m. de geldterug actie), maar zonder verdere registratie. Kaart komt in database (Irdeto Conditional Access System (CAS)).......hè kaart zonder rechten....eerste inschakeling is >2 weken....database stuurt opdracht aan kaart om pre-view als beeindigd te beschouwen.
     
  2. Aanvulling op eigen bericht hierboven.
    Collega heeft ook zijn kaart geregistreerd per post (3 weken geleden) en vorige week i.v.m. de korting zijn factuur ingestuurd. En raads eens tegelijk met de brief (net als bij mij) gaat de decoder op zwart (alleen NED1).
    De deskundigen op dit forum kunnen zeggen wat ze willen, maar er is duidelijk naast de pre-view periode die afloopt, duidelijke een tweede proces van registratie in een database actief, die een eigen interpretatie van pre-view periode heeft. :cry: en los van de pre-view klanten op zwart zet.
     
  3. Ze hebben gewoon je smartcard nog niet goed geregistreerd in het CAS. Er achteraan bellen om dat als nog goed te krijgen. Het registratie proces blijft lastig bij Ziggo. Joost mag weten hoe ze het toch telkens weer voor elkaar krijgen dat het fout gaat.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina