1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Reactie op Klachten brief

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door sterren, 27 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    Hoe lang duurt het gemiddeld voordat er een reactie op een klacht komt? Ik heb eind maart een brief gestuurd en nu is het alweer eind mei... Nog steeds geen reactie gehad.

    De klantenservice kan me blijkbaar er ook niet verder mee helpen.

    Kan ik de klachtenafdeling evt nog op een andere manier bereiken? Volgens mij zijn ze in slaap gevallen :sleep:

    Groet
    Ron
     
  2. Via dit formulier. In het beste geval wordt je vraag (indien naar de juiste afdeling gestuurd, duidelijk geformuleerd en voorzien van al je gegevens) binnen een aantal dagen beantwoord. Als je pech hebt helemaal nooit.
     
  3. Heb ik gedaan. Nu dus nog maar eens afwachten. Een weekje of zo en dan maar weer eens actie
    .
     
  4. Als het te lang duurt probeer dan eens een collega van de klantenservice zoals bv http://ziggo-gebruikers.nl/forum/member.php?u=27121 , kunt hem dan een PM sturen en hij kan je dan helpen of in contact brengen met de juiste afdeling.
     

  5. En als dat niet lukt stuur je mooie taart voor de afdeling klachten volgestopt met laxeermiddel :schater:
     
  6. meteen naar de directie sturen zoiets,binnen een dag werd ik gebeld :)
     
  7. Ik had de brief t.a.v. directie klantenservice gedaan. Ben benieuwd waar die terecht is gekomen.

    Ik had zelf een berekening van een declaratie mijnerzijds toegevoegd. Misschien zijn ze die nu aan het narekenen. :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina