1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

8 dagen zonder tv, telefoon, internet door Ziggo fout op fout

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door joske, 26 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Valt mee hoor, hier kwam de herrinnering van een vergeten factuur in juli 2008 ook pas vorige maand binnen en die is nog kwijtgescholden ook hehe...
     
  2. Ik geloof het zonder meer.

    Beiden bedankt voor de reacties. Ziggo heeft 25 euro van mijn rekening afgetrokken, en al ga ik daar niet over zeuren: ik vind het niet in verhouding staan tot alle gemis en frustratie.

    Toen ik eind vorige week de computer aanzette en de email wou ophalen, schrok ik meteen toen die niet binnen kwam want ik dacht aan een herhaling.

    Ben, bedankt voor alle inzet.
     
  3. Brammetje heeft zoals gewoonlijk weer z'n roze ziggo bril met bijgeleverde
    oogkleppen op!!:oyeah::oyeah::oyeah:
     
  4. Beargumenteer dat eens? Hij geeft niet eens een mening maar zijn persoonlijke ervaring.
     
  5. Als je Brammetje zo af en toe op dit forum leest kom je er zelf wel achter.

    Een vriend van me stuurt me zo af en toe een link naar dit forum toe.
    Meestal zit Bram, ziggo-fan nr1. er dan ook bij.

    Zojuist trouwens de consumentengids van deze maand doorgebladerd.

    En ja hoor, de helpdesk ziggo heeft de flater award van dit jaar weer te pakken.:schater::schater::applause::applause:

    Hierbij ziggo van harte gefeliciteerd!!

    Gebruikers ziggo gecondoleerd...
     
  6. Een hele prestatie van je om in een half jaar tijd 4 stomme opmerkingen te plaatsen....................van de 4 :rolleyes:

    Nu weer snel ON topic :oyeah:
     
  7. Dat verbaast me helemaal niets. In de week dat wij zonder telefonie, tv en internet zaten hebben we zoveel medewerkers gesproken die zich ervanaf maakten dat het om te huilen was. Om nog maar te zwijgen van de vele conflicterende boodschappen die ze uitdroegen. Je moet echt blijven bellen en bellen totdat je een bereidwillige én kundige medewerker aan de lijn krijgt.
     
  8. Ik beloof je dat dit weer mijn laaste opmerking van dit jaar is geweest.
    Of ziggo moet ECHT weer gaan prutsen....

    Godzijdank heb ik een mooi schoteltje op mijn dak staan met de juiste hd-ontvanger. Heb zenders waar jullie alleen maar van kunnen dromen:shock::shock:!
    Voor een prijsje die jullie toch niet zullen geloven.

    Dus wie is er nu stom???:oyeah::oyeah::oyeah:

    Maar goed we zullen hier toch nooit uitkomen. Ieder heeft zijn visie over
    hoe het perfecte tv kijken eruit ziet.

    Jammergenoeg voor sommige lui is die visie een beetje beneveld....

    Tot ziens en snel weer ON ziggo ellende topic!!!
     
  9. De incasso is al voor de tweede maand op rij te laat, dus dat valt nog wel mee.

    pvd
     
  10. Sinds wanneer is een schotel op een dak mooi?
    Zelf vind ik het maar lelijke dingen in elk geval en onnodige horizon vervuiling maar goed dat is een mening.

    Geen idee, wat is de prijs dan?
    Wel niet cloned / illigaal he, want in dat geval kan ik samen met mijn 4 buren (ivm afstand) ook Digitale TV nemen met een wireless smartcard transmitter...

    Idd, let wel het is een bewezen feit dat Digitale TV via de KABEL de beste kwaliteit geeft!

    PS: Denk na als je dingen zegt over wie is er nu stom, want in de context hoe jij het plaatst zeg je dat ik dus ook stom ben? Goed bezig!
    Bovendien denk ik dat je sowieso dom bedoeld, want stom ofwel niet kunnen praten heeft nml. niet echt te maken met wat voor keuzes mensen maken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina