1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

e52

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door diego999, 26 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijn er nog steeds mensen die last hebben van de e52 foutmelding ??

    Ik kan nog steeds bepaalde zenders niet ontvangen.. kan iemand mij vertellen wat ik hieraan kan doen ?

    Ik heb al 1000 keer mijn ontvanger aan en uit gezet en terug naar fabrieksinstellingen gezet, 1000 keer nieuwe zenders gezocht maar ik krijg het niet voor elkaar,,

    mijn postcode is 4708

    Kan iemand mij helpen ?

    groeten en alvast bedankt!!

    Diego
     
  2. Gebruik je wel de goede netwerkcode?
     

  3. ja 1111 voor de rest kloppen de instellingen gewoon want ik heb niks veranderd...

    nog meer suggesties?
     
  4. Niemand die mij kan helpen ?



    Groeten !
     

  5. welke zenders kun je niet ontvangen ??
     
  6. Op dit moment nog de zender 655 tm 712

    Ik heb echt al van alles geprobeert.. op het hoofdaansluitpunt met en zonder splitten , met een korte kabel..

    Dit zijn nog de enige zenders die hij niet herkent..

    Suggesties ?

    groeten en alvast bedankt
     
  7. Als je in Roosendaal woont dan heb je kans dat het bewuste kanaal last heeft van interferentie met een Digitenne kanaal. Volgens mijn gegevens worden betreffende zenders doorgegeven op 538.750 MHz (dit kun je controleren op je ontvanger), terwijl er ook een kanaal in de ether voorkomt dat op 538.000 MHz uitzendt. Je kunt de helpdesk bellen om te vragen of ze een monteur willen sturen om het signaal te meten. Met een extra versterker (op eigen kosten) kun je eventuele verslechtering door je eigen huisinstallatie terugdringen, afhankelijk van de maten van interferentie.
     
  8. Beste anoniem,

    Oke bedankt in ieder geval tot zover.. maar wat ik me afvraag is het volgende.. Hoe kan het dat dat probleem zich zomaar in 1 keer voordoet..

    Er zijn volgens de website begin vorige week werkzaamheden geweest en toen deed hij het ineens niet meer..Natuurlijk krijg ik via de helpdesk gelijk weer te horen dat het aan mijn splitter of aan de bekabeling ligt.

    Ik vind het een beetje raar dat dat zomaar kan heb jij soms een idee ?

    Een extra verstreker lijkt me niet nodig dit omdat alles altijd perfect gewerkt heeft , waardoor ik dus ervan overtuigd ben dat het probleem bij ziggo ligt... En je zult zien als ik nog een extra versterker koop(er zit er al 1 tussen) dat dat het probleem niet oplost... Kan ik verder zelf nog iets anders proberen ? Het heeft altijd gewerkt dus het moet toch gewoon weer aan de praat te krijgen zijn....??
    :?

    bedankt voor je reactie!

    groeten
     
  9. Ik kan op een paar honderd kilometer niet zien wat er bij jou / jouw omgeving gebeurt is. Ik raad je nogmaals aan de helpdesk te bellen en om een monteur te vragen. Dit probleem is alleen vast te stellen met behulp van een signaalsterkte / signaalkwaliteit meting.
     
  10. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Wat is je signaalsterkte?
    Welke ontvanger heb je?
    Wat is je BER waarde?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina