1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Cisco voor tweede maal kapot

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door groennom, 26 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ze hebben op en website formulieren over retouren onder garantie. Allemaal gratis is mijn ervaring. Waar jij aan refereert is product ondersteuning. Anyway, dit gaat off topic.
     
  2. Wat is het toch fijn om een klant van Ziggo te zijn....

    Het is zaterdag en nog steeds geen RMA...... Maar ja, ik heb natuurlijk pas maandag gebeld... Hiep hoi :pompom::pompom:
     
  3. wat fijn....

    Heb je infje al eens een pb gestuurd ?:?:, die kan je dan misschien een retour adres en rma nummer geven . Lukte bij mij ook ....heb het retour stickertje pas gehad toen ik hem alweer terug had . Ik weet nie of infje of katiro in het weekend ook in de lucht zijn.......suczeven....:frons:
     
  4. Kitaro bericht gestuurd, hij heeft gekeken en er is geen RMA te vinden! Erg jammer van Ziggo, gelukkig zijn er mensen als Kitaro die wel snel reageren en wel klantgericht zijn. Het kan dus wel. Ziggo, neem een voorbeeld aan de medewerkers die hier actief zijn!
     
  5. Wat schetst mijn verbazing? Gisteren de RMA ontvangen :no:, en weet je wat er in de brief stond? Enkele dagen geleden heeft u ons gebeld :applause::applause::applause:! Het heeft dus een maand geduurd om een RMA op te sturen! Gelukig heb ik via Kitaro 2 weken geleden een vervangend aparaat gekregen. Maar Ziggo? Ziggo s:censored:cks !
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina