1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Sony Alpahcrypt niet alle zenders

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Thunderbird, 25 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ja klopt ik heb net gekeken en deze heb ik allemaal niet
     
  2. Thunderbird heeft een 40X3500 dus dat valt in de bovengenoemde reeks met problemen. Sony heeft de problemen weliswaar opgelost in de 4000 serie, maar vond het blijkbaar niet nodig om het dan ook voor de W3000/X3000/X3500 modellen op te lossen, bijv. d.m.v. een firmware update.:mad:

    Sony heeft het probleem gewoon altijd ontkend, danwel verwezen naar het feit dat Ziggo de ingebouwde tuner i.c.m. Alphacrypt niet ondersteunt...
     
  3. dus ik ben gewoon genaaid :evil:of komt dit nog wel een keer goed als er een firmware update voor de tv komt?
     
  4. Als ik jou was, zou ik hierover contact opnemen met Sony (of je leverancier).
     
  5. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Niet veel kans.
    Sony zelf geeft bij problemen met een CAM en/of DVB-C tuner gewoon niet thuis.
    En firmware updates, daar doet Sony ook niet aan is de ervaring tot nu toe.

    Zie ook deze posting:
     
  6. Dus: wel degelijk opgelost!
     
  7. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Jawel, maar niet via Sony.
    In dit geval is de situatie nog wat lastiger aangezien alle toestellen uit de betreffende series dit "defect/gebrek" hebben.
    Alleen Sony wil dit niet zo noemen natuurlijk. :no:

    Maar als de TV+Alphacrypt combinatie op aanraden van de winkelier aangeschaft is verwacht ik eigenlijk ook wel een oplossing van de verkoper.
     
  8. Absoluut! En ook dat de verkoper zelf eerst de proef op de som heeft genomen, en je niet zomaar wat aanpraat (Zou ook getuigen van slechte handelsgeest.)
     
  9. Ik zou er niet te veel op rekenen. Deze problemen zijn al lang bekend bij Sony (ik schat sinds begin 2008), dus als ze hadden gewild was dit al lang opgelost.
     
  10. ja vandaag na 2 weken sony gebeld

    en wat ik kreeg te horen, was gewoon dat het niet werd ondersteund door ziggo:cry: dus ik zei zo van dat heeft de winkelier me gewoon genaaid en toen zei die verkoper van ja dat klopt als het werkt dan heb je geluk maar het is eigenlijk voor digitenne van kpn maar hij verwachte wel dat ziggo met een oplossing komt zodat alles werkt. dus nu maar hopen dat het ooit nog goed komt:cry:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina