1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Het grote beloven niet doen strategie van ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door joskes, 25 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Na mijn mail direct naar de directie ,dezelfde mail naar de klachtendienst met de mededeling dat de mail ook naar de directeur was verstuurd werd ik meteen al opgebeld door de klachtenafhandeling manager persoonlijk.
    Zij ging er persoonlijk vaart achterzetten dat alles werd opgelost.
    in twee dagen eindelijk mijn oude nummer geporteerd,smiddags belde al een monteur voor een afspraak de dag erop smorgens,die was er om 9 uur de dag erop met de beloofde euro-docsis 3.0 modem.
    Deze werd heel netjes door hem geplaatst en geactiveerd en loopt als een zonnetje en uiterst stabiel.
    Dus al heeft het wel wat ingehouden die mail naar de directe leverde onmiddelijk superresultaat op.
    Nogmaals het ging me niet meer in eerste instantie om mijn nummer of die modem maar om het principe de beloofde afspraak is afspraak.
    Excuses voor evt. taalfouten(er zijn mensen die daar zich op storten als ze niets anders zinnigs kunnen verzinnnen om te antwoorden)
    [​IMG]



    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door joskes [​IMG]
    Geachte heer dijkhuizen.

    Ik werd in april telefonisch benaderd door een medewerker met het aanbod voor een ziggo alles in een pakket.
    Op dat moment had ik een telfort abbo tel/internet
    Mijn vraag die ik stelde was hoelang het duurde de totale omzetting inclusief de nummerportering.
    Met zekerheid werd mij beloofd binnen twee weken,dat werd dus allemaal veel langer.
    Ook vroeg ik of ik de docsis 3.0 geleverd kon worden,die zou zeker erbij geleverd worden.
    Helaas heb ik moeten ondervinden dat (bevestiging van alle ziggo ellende in de pers,tv enz)waarheid blijkt te zijn.
    Ben inmiddels twee maal naar de ziggobus in tilburg geweest,werd er netjes geholpen en mij werd beloofd dat een monteur de dosis 3.0 modem thuis afgeleverd zou worden.
    Afgelopen week werd ik gebeld dat ie ook weer vandaag voor 13.00 u gebracht zou worden,of er toch zeker iemand thuis was.
    Je zal het wel begrijpen,voor niets gewacht en thuis gebleven,niemand geweest gehoord of gezien,vanmiddag nog maar eens naar de bus gereden in tilburg,daar werd ik weer eens afgescheept men kon niets terugvinden over een afspraak vandaag en wilde mij iet verder helpen.
    Misschien kan u mij eindelijk helpen dat alles wat beloofd is word nagekomen ?
    Dit bericht stuur ik ook naar uw klantenservice maar heb er geen vertrouwen in hiervan bericht of hulp te ontvangen gezien mijn eerdere ervaringen.

    Bij voorbaat dank

    Hoogachtend

    ajf xxxxx
    5011 eg
    tilburg
    tel : 013-xxxxxxxxx
    klantnummer 13718406


    Nou deze brief heb ik gestuurd naar de heer dijkhuizen directeur van ziggo,en ook naar hun klachtendienst.


    Kreeg gisteren 24-05-2009 netjes een mail van ***)


    Geachte heer Mols,
    Het spijt me dat u zulke slechte ervaringen heeft met Ziggo. Ik ga het laten uitzoeken en u hoort zo snel mogelijk van ons wanneer we het gaan oplossen.
    Met vriendelijke groet,

    ***)

    Ziggo




    Vandaag belde er al een medewerker ,dacht meteen nou nou da's netjes,maar helaas,in zijn eerste zin begon ie al met leugens,sorry meneer mols dat men u verkeerd heeft voorgelicht maar die modems docsis 3.0 hebben we nog niet in nederland,ik meteen weer dat lieg je meteen al want mijn neef in groningen draait er al mee,hij oja dat is zo maaaaaaarrrr ..... je begrijpt het begon weer met andere smoezen.Ik kon en wilde de leugens niet meer aanhoren vanmiddag en zit nog na te stressen van het ziggo gestuntel.


    groetjes a mols

    ***) modedit : geen namen van medewerkers, lees de forumregels
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina