1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen digitale zenders meer na proefperiode terwijl deze wel besteld is

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door 456, 25 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi allemaal,

    Ik heb sinds een week of 4 digitale televisie en ben ERG onder de indruk ervan; Ik heb 5 weken terug digitale televisie, inclusief het Digitaal Totaal pakket en iTV pakket.
    Nu werkt iTV nog (steeds) niet, maar de belofte was van de helpdesk dat deze met enkele weken pas wordt geactiveerd. Alle andere digitale zenders werkten, dus dacht ik 'och, dat komt wel'.

    Maar nu, 4 weken later krijg ik de melding proefperiode afgelopen en heb ik op wat nederlandse zenders na, geen enkele digitale zender meer.
    Navraag aan de helpdesk blijkt dat nog steeds mijn gehele afwikkeling van mijn abonnement niet is afgerond, en dat dus ook het digitaal totaal pakket nog niet is geactiveerd.

    Voordat ik maar weer ga bellen, wil ik eens hier weten, of jullie misschien een indicatie weten hoelang het duurt voordat dit geactiveerd wordt per adres. We zijn 1 maand verder (digitaal tv pakket is de eerste 2 maanden gratis) en eigenlijk heb ik niets anders dan de PVR van cisco wat nieuw is...

    Thanks!
     
  2. geen signaal en melding e19-4

    Ik heb precies hetzelfde probleem de proefperiode afgelopen en ondanks het meteen bestellen van van een pakket blijkt eea nu niet aangesloten lekker is dat de helpdesk gebeld en die kunnen s'avonds dat niet in orde maken, zwaar balen met de mededeling dat ik in fase 4 van de 6 zit voor activatie. Volgens mij is dit pure wanprestatie ga morgen bellen hoop dat ze het snel in orde maken iemand anders hetzelfde probleem? en hoe snel is dat dan opgelost?:cry:
     
  3. Klopt; Ik stond ook in stap 4 vd 6;
    Ik ga morgen weer bellen, heb in het verleden niet zulke goede ervaringen gehad met service bij @home;
    als het werkt is het allemaal super!
    Maar de helpdesk ben ik, nu ik 'terug' ben bij Ziggo, weer niet erg kapot van...

    tot morgen!
     
  4. activeer je smartkaart via internet, gaat veel sneller, althans, dat is mijn ervaring.
     
  5. Heb ik tenminste 1x gedaan (maar volgens mij ook de dag dat ik hem kreeg 4 weken terug).
    De melding dat ik dan een brief thuis krijg komt me iig zeer bekend voor, maar heb ik tot op de dag van vandaaag nooit gekregen.
    Morgen ff bellen, kijken of zij kunnen zien of ik idd nog iets moet doorzetten zelf.
     
  6. Gisteren gebeld, niet veel wijzer geworden. Ik sta in stap 4 'vast', en kan daar zelf niets aan doen. Ik snap niet zo goed waarom ik al minstens 3 weken vast sta in die status, en dat konden zij ook niet zien in het systeem.
    Er zou een mail gestuurd zijn naar de betreffende dienst om met speod mijn abonnement in orde te maken.

    Wat schetst mijn verbazing vandaag: ALLE zenders geven nu de melding Proefperiode afgelopen, maw: GEEN digitale televisie meer;
    Ik geef ze deze week nog, maar daarna mogen ze me een doosje sturen om vervolgens het gehele zaakje te retourneren aan ze.

    Ik kijk nu al uit naar de discussie dat ik mijn abonnements geld niet ga betalen voor deze eerste maand(en)...
     
  7. Daar wens ik je veel succes mee, voor digitale televisie betaal je niks meer dan voor analoog signaal, en dat kan je gewoon wel nog ontvangen.

    Ik neem aan dat je hiervoor de administratie hebt gebeld (0900-1884, optie 3 en daarna 4) en niet een andere afdeling, zij kunnen wel iets doen aan zo'n vastgelopen order (hoewel het ervan af hangt wat daarvan de oorzaak is).
     
  8. Helaas, ik ontvan momenteel enkel Nederland 1. Alle andere zenders geven nu de melding dat de proef periode is verlopen. Het gaat mij ook niet om het standaard signaal (immers, ik kijk alsnog analoog, en daar zou ik ook voor betaald hebben), maar om mijn iTV en digitaal totaal pakket.

    Inderdaad gebruik ik altijd de menu opties 3 en 4 als ik naar de helpdesk bel.
     
  9. Okee, ja extra zenderpakketten heb je natuurlijk wel teveel voor betaald. De officiële procedure is dat je gewoon laat afschrijven, en dan schriftelijk restitutie vraagt over de tijd dat je het niet hebt kunnen gebruiken (dat is voor Ziggo de datum waarop je de melding hebt gedaan tot de datum dat het is opgelost). Daar kom je alleen voor in aanmerking als het om een significant bedrag gaat (> €10,-).

    Maarrr, als ik het goed begrijp is je kaart nooit geactiveerd geweest, en heb je de abonnementen Digitaal Totaal en Interactief Totaal nog helemaal niet volgens het systeem van Ziggo. Dan zou je dus ook niet betalen ervoor. Heb je een schriftelijke bevestiging gehad van je extra abonnementen? Of is er al een keer voor afgeschreven? Indien het antwoord op beide "nee" is, zul je niks teveel betalen, omdat je dat abonnement nog niet hebt.
    Het probleem is dan juist dat je het abonnement niet hebt hoewel je het wel hebt besteld, omdat het nu nog niet ingevoerd kan worden, in plaats van dat je het abonnement hebt en betaald en dat het niet werkt.
     
  10. Thanks voor de heldere uitleg!

    Ik wacht nog wel even af, niet TE ongeduldig worden natuurlijk ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina