1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Opnamen mislukken

Discussie in 'Humax iHDR5050-C (HD-PVR)' gestart door Fladder, 24 mei 2009.

?

Wie is er volgens jou verantwoordelijk voor de opname fout?

  1. Ziggo

    16,7%
  2. Humax

    7,1%
  3. Beide

    57,1%
  4. Welke opname fout?

    19,0%
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goed plan! :thumb up:
     
  2. Misschien zie ik het verkeerd maar de meeste dingen staan in het 1e bericht. dan wel gequote zodat je naar het betreffende bericht, pagina etc. kan gaan. alsmede ook bij iederen bug/wish een of meerdere links naar betreffende berichten...

    ik kan er niet meer aan samenvatten denk ik zonder een startbericht van meerdere pagina's te genereren. :giveup:
     
  3. De bug&wishlist voldoet inderdaad aan zijn wensen, maar dit topic niet.:shock:
     

  4. :oyeah::oyeah::oyeah::oyeah::oyeah:

    Hahahaha, tja met vragen kom je vaak wel heel ver maar helaas hier toch echt niet. :grin:

    Of ben ik nu heel lui?!?!?!?!
     
  5. Haha, jullie maken jullie wel lekker druk hier :lol:

    Was maar een vraag, maak je verder niet druk joh! :)
     
  6. Humax 5050C ervaringen

    Ik heb sinds 2 weken de humax 5050c en ervaar af en toe bij aan zetten de E19-4 preview verlopen foutmelding, tot nog toe zijn wel alle opname goed gelukt.

    Ik ervaar alleen een ander probleem waar ik nog niets over heb kunnen vinden;

    de humax is aangesloten op een Samsung LCD tv middels HDMI en met een optische kabel aan een pioneer receiver.

    Als een timer opname loopt en ik schakel de humax in krijg ik wel geluid maar de samsung zegt dat er geen signaal is (dus geen BEELD), ik heb een keer de humax hard uitgeschakeld en daarna weer aan en toen kreeg ik gewoon beeld en ging de humax ook weer opnemen (was tijdens een reclame blok) en gisteren heb ik moeten wachten tot de timer uitging en daarna kon ik weer gewoon tv kijken.

    Ik schakel alles aan middels een Logitech Harmony 555 afstandsbediening, schakelen van kanalen gaat wel zie je ook in het display maar geen beeld wel geluid.

    De Source knop doet ook niets, aangezien er alleen HDMI is aangesloten. Ik ga het nog eens proberen met ook de SCART kabel, maar ik denk dat niet niets uitmaakt.

    Iemand dezelfde ervaring?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2009
  7. Ik heb ook een Samsung TV, inclusief HDMI aansluiting en Humax 5050C, maar geen geluid probelem. Althanks tot aan vandaag nog niet. Daarbij schakel ik ook nog middels een klein kastje (van Belkin) over naar Harmon Kardon DVD/CD speler omdat ik op de TV maar 1 HDMI aansluiting heb. Ik heb alleen geen geluid op de TV als cd Harmon Kardon DVD aan staat. Dat gaat dat alleen over de boxen.

    Ik heb overigens nog steeds problemen met opnames en de melding: "preview periode verlopen". Ondanks alle tips en trucks ben ik nog steeds van mening dat dit opgelost dient te worden door Ziggo (eventueel in samenwerking met Copaco).............
     
  8. Ziggo en humax delen die mening:
    zie ook bericht 1 van de bug&wishlist
     
  9. een retry is hetzelfde als een reset of?
     
  10. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.674
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer..
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Ik vraag mij af of de gebruikers van de Humax 5050C tijdens het weekend misschien minder of geen last hebben van mislukte opnames?

    Dit naar aanleiding van dit onderwerp:
    CI+ TV's een reden om Irdeto keys langer houdbaar te maken

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina